Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Da har jeg vært inne på Ullevål...første gelekur er satt for å sette igang fødselen... Etter kuren ble satt kjente jeg noen små tak som jeg ikke har kjent før...så tydelig at det fungerte. Nå er vi hjemme og slapper av litt også skal vi tilbake klokken fem for ny CTG. De regnet med å ta et par kurer før hun kom, men det er ok.. Kjente iallefall tydelige sterke mens murringer...så tror dette funker.. Juhu! Hun kommer kanskje ikke i dag, men hun kommer innen noen dager...! SÅåå spennende... Nå bare gleder jeg meg... Eller vi gleder OSS!!!
rødhette* Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Sååå spennende og koselig da! Heldiggrisen
selfangerkjerringa Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 sender masse positive tanker og klemmer lykke til, iselin!!!
kokosbolle Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Lykke til! Dette blir så spennende )
en til;) Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Kjempe spennende.... Med min første gutt ble jeg satt på gelekur. Trengte bare den ene kuren. Syv og en halv time senere ble han født. Lykke til. Skal tenke på dere i dag.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Fryktelig spennende, ønsker dere masse lykke til! Håper du slipper unna med et par sånne kurer, så det ikke drøyer i flere dager. Tenk at dere snart får møte henne....!! Tenker på dere!!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Heldiggris! Jeg ble lurt i natt, lå tre timer med regelmessige rier. Svake riktignok men håpte jo det skulle ta seg opp til fødsel. 20 dager til termin så må nok smøre meg med tålmodighet noen dager til.. Lykke til!!
guttemamman:) Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Nå har dere jo reist på sykehuset igjen da, men måtte jo ønske dere lykke til, ååå så spennende assa:o) Håper det går fort og greit, og at du kommer deg fort hjem igjen.. Masse kos og klemmer:o)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Åh, så spennende... Har tenkt på deg flere ganger idag!! Lykke til!!!
ina:) Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 wow så spennende:=) ønsker dere masse lykke til:)))))
LuLu :o) Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Såå spennende ) Tenk at du snart har den skjønne jenta di i armene dine. X fingre og tær for at alt går fort og greit. Tenker på deg, og gleder meg til å se nurket etterhvert ) Kos og klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå