Gå til innhold

trenger et svar fra noen med litt erfaring...

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mensen i dag men ingen antydning til det. jeg har før brukt en finger for å se om det ligger noe tegn til blod i meg og måtte gjøre det no men alt er bare masse kvit kritt kvit tykt utflod. jeg tok en test i går den var negativ. jeg har litt antydning til mens smerter og strekk i magen. har bare sove masse denne uken er svimmel og hodepine. jeg har veldig presis mens har gått igjennom kalenderen min og skriver ned hver gang den kommer og hver gang den tar slutt og pleier og våkne med den om morgningen men i dag er ikke noe kommet. er det meg som tenker for mye som kan gjøre at den ikke kommer siden testen i går var negativ?

Håper noen kan har lyst til å svare meg:) klemz

Fortsetter under...

hei, har ikke så veldig mye erfaring men etter å ha vært her inne en stund har jeg forstått at ikke alle som er gravide får positiv test med en gang. Noen må vente til litt over IKM får at den skal slå ut positivt. Et eksempel er abc123 som har skrevet inn her idag om at hun er gravid og har først testet positivt leeenge etter IKM. Mitt råp er at du tar en test om noen dager hvis tanta ikke har kommet..

Lykke til

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...