Gå til innhold

Spotter i uke 12..Noen med samme erfaring?


Prøvigjen

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i dag med litt "blod" i trusa. Ikke ferskt heldigvis, men blir jo litt nervøs. Har tvillinger i magen og er livredd for at noe skal gå galt.. Men vet jo at det kan komme litt brunlig utflod i løpet av svangerskapet. Noen flere som har samme erfaring?

 

Krepsemor -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri morsomt når sånt skjer...

 

Jeg er ikke like langt som deg, men har hatt litt farget utflod flere ganger de siste ukene. Var på ul mandag og alt så fint ut. Jeg ville oppsøkt legen og fått en henvisning til ul om jeg var deg, bare for å være helt sikker.

 

Det er veldig varierende med blødninger. Legen min sa at en kan blø mye friskt blod og alt er fint med fosteret, mens en annen kan få en bitteliten flekk og spontanabortere.

 

Kjennetegnet til en SA er at du blør, blodet er klumpete og du har smerter. Du skriver at du bare blødde litt. Da ville jeg ikke vært for bekymret. men sjekk det opp, så er du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar=) Hadde litt farget utflod forrige uke også, men det var veeeldig lite og gikk over med en gang. Har lest litt om livmora som kommer lengre opp fra bekkenet. Kan det være det? Jeg har ingen smerter, og det er ikke så mye utflod heller. Foreløpig. Skal snakke med legen uansett. Lykke til videre med deg=)

 

Krepsemor -

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spottet litt her om dagen 11+3 i dag, men det ga seg. Ringte gu min som sa jeg ikke skulle bekymre, dette skjedde ofte uten at det var noen fare. Men greit å få det sjekket opp så slapper du mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...