Gå til innhold

Er det MULIG.......Nå skjønner jeg hvorfor babyen er i magen enda...

Anbefalte innlegg

Fikk vite at samboeren min kom etter 18 DAGER PÅ OVERTID...

Jeg kom etter 14 DAGER PÅ OVERTID...

Så det vil jo tilsi at jeg må gå en mnd ekstra med han karen i magen...

Var jo dømt til å bli på sykehuset julaften nå...

Igangsettingen blir evt ikke før 21 des...så tar det vel 60 timer å få han ut..så da er jeg vel ferdig til julaften,men er på sykehuset...

HVordan skal jeg klare enda en uke på overtid???

Skal til legen nå klokken 2, men han er det ikke mye hjelp i...så vidt han har utstyr til å lytte på babyen..helt sykt...trø så vidt å ta på meg...

HVordan skal vi komme oss gjennom disse dagene damer..ikke særlig motiverende..

Vurderte å grave meg ned i hagen i går...

Tærer sinnsykt på humøret å ha denne svære magen og ikke et plagg som passer lengre...

Fortsetter under...

Hvordan får du det til å bli en måned til 21,des +..?

Jeg blir satt i gang 22 eller 23 des..og så kan det ta 5dager etter de begynner..spørs på hvor moden man er..

Belager meg til å ligge på sykehuset julaften

Jeg kom 42+2dager

Samboeren kom nærmere 43fullgåtte...

Jepp..det er stas

baby 24 - mulig jeg misforstår, men du kan ikke legge sammen tida du og samboeren kom etter tida.. det er ingen som går over en mnd på overtid etter termindatoen... Jeg har termin 24 des, og da regner de 7 januar (14 dager etter) som siste dag før de rundt den tida setter meg igang....

Annonse

Jeg skulle ønske jeg kunne slekte på far........ for han kom FØR tia........ :-) Mamma gikk 6 dager over med meg. Begge var vi mellom 3,3 og 3,5

Min i magen ser ut som den blir endel større.........

Annonse

Jeg leste akkurat det samme som deg kaninmor. Var større "arvelighet" fra far til barn på dette området. Min samboer kom to uker før tiden, hehe, så det har ikke slått inn så veldig her da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...