Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har såå mye utflod for tiden...........har hatt det i 4 dager nå....2 av dagene var det blod i også--- tror jo jeg har el hele tiden.....men jeg burde jo hatt det nå er jo på dag 23......har som regel en syklus på 28-32 dager....Kanskje det er et tegn?? Hvordan er utfloden hvis man er gravid da?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jeg også har veldig mye utflod for tida, lurer på hva det kan være...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Hei, man får mer utflod når man er gravid, og at det var litt blod i kan jo tyde på en festeblødning. Krysser fingrene for deg!! Masse lykke til!!
Lotta med novembergutt Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Jeg hadde masse utflod i dagene etter el og frem til positiv test:) Vanligvis så er man tørr før tr kommer...
micro Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 har masse utflod jeg også, har IKM til tirsdag, men jeg har vel endel utflod ellers også. åssen farge er det på deres? min er lys krem og av og til blankt
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Det var ett av mine første graviditetstegn;) Jeg fikk lotion-utflod, ganske mye. Noe jeg ikke har hatt tidligere, fint med truseinnlegg ja... Lykke til jenter, krysser fingrene for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå