Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Har ikke helt skjønt det begrepet jeg... Noen som kan forklare?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 dytter opp denne i tilfelle det er noen flinke jenter som er kommet innom nå
attpåklatt!! Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Er det når det er egg som blir befruktet, men ikke klarer å feste seg..?? Er ikke sikker på denne.. men nå ble den dyttet ihvertfall!!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Nei spermien kommr borti egget uten at det blir befruktet. Da gis det ut falske graviditetstegn og man tror man er gravid ( man tester positivt) Da er det ikke abort
scubagirl med scubababy Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Er det da sånn at kroppen gjør alt den vanligvis gjør når man blir befruktet? Når oppdages dette og hva gjøres når det er oppdaget?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 jeg tror egentlig at kroppen slipper ut de hormonene som man tester positivt med.(LHG??Husker ikke) La oss si at det er IKM dagen .Du tester positivt og får mensen dagen etter. Da tror du dette var en SA , men du har egentlig aldri vært gravid. Eller så tester du positiv , går til legen og får negativt. er ingen ekspert men slik jeg har forstått det.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 TAKK FOR SVAR DERE SNILLE JENTER!!! Ble mye mer klok av dette Og nå får jeg fortsette med husvasken...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Kjemisk gravid: Egget blir befrukta i egglederen, men nå det kommer til livmora og skal feste seg der får det ikke festet seg skikkelig. Det bare "steifer" borti livmorveggen sånn at hcg-produksjonen settes igang, men selve egget går til grunne og dør. Dette er ikke SA, for det skjer som oftest før IKM. Testen kan like vel bli pos. fordi korppen prod. hcg.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Men hvordan kan man vite om det er kjemisk graviditet eller tidlig SA da??
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Iflg. Riksen kan det ikke regnes som SA hvis en tester pos. før IKM og så like vel får mensen. Mens som kommer før tiden kan være en kjemisk graviditet. Men om det er kjemisk gravid eller SA spiller vel ingen rolle, spira er jo borte uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå