Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Å det er så herlig!!! Nå skal jeg bare bruke tiden på å pusse opp hus....vente på IKM og nyte førjuls-tiden......
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Så deilig, da får du kose deg masse da vetu ;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 er ikke det deilig?? ferdig i dag jeg også:-) skal jobbe litt,men det er mye diggere enn å gå på skole!! god ferie til oss;-)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Akkuratt derfor vurderer jeg å begynne å studere igjen!!! PGA alle feriene..Skal jobbe hele jula jeg.. HELDIG
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 skal jobbe hele julen jeg også,så noen må gjøre begge deler.må jo ha penger selv om man er student. men det er diggere å jobbe.da drer du på jobb og er ferdig når du er ferdig. på skolen kommer man hjem og må fortsette å lese....
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Hvis du er effektiv på skolen så trenger man ikke lese mye hjemme. ( utenom i eks tidene da) I verfall ikke hver dag da. men skjønner hva du mener da. Man har det alltid hengende over seg. Mens jobben er man helt ferdig med kl 4
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Ja det er fordeler og ulemper med begge dele.......selv liker jeg best å studere tror jeg....hvertfall nå som det er ferie:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Æsj! Heldiggris... Har eksamen til uka jeg.. Hvis jeg kommer opp da...Noe jeg sikkert gjør..=o( Gratulerer med overstått eksamen da..=o) Kos deg=o) klem
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Takk for det! Lykke til du også da- det går nok bra!!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Da er vi to Bella. Nå skal det feires og kviles ;-) Er sååå sliten... Lykke til med resultatene da Bella. Jeg får ikke vite karakter før i januar. Uæææ, nå er det bare å vente på IKM lørdag. Enda mer uææææææææ
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Ja resultatet ja.....huff det tenker vi ikke på nå IKM lørdag, så spennende da.....har du en god følelse på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå