Gå til innhold

Disse puppene;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi:)

Da jeg våkna i morges så hadde jeg to størkna hinner på begge brystvortene mine. Jeg skjønte jo liksom hva det var da.. Jeg klemte på begge puppene, men det kom ikke ut noe mer.

Så satt jeg her ista, og så klemte jeg på puppene, og da kom det væske ut av begge. *hihi*

*Poff* sa det, så gikk det opp et lys for meg at jeg har ein beibi i magen. Jeg er idag 18+0. Og i morgen skal vi på UL. Og nå gleder jeg meg bare enda mer:))

Ha en fin dag da folkens=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil råde deg til å la puppene henge litt i fred. Om du trykker og klemmer på de vil dette stimulere til melkeprodukjon, og er ikke så gøy å ha melkespreng månedsvis før babyen er her...

Men gøy å ha baby i magen da;) Kos deg med den lille;)

Skrevet

Åååå!!! Vi har samme termin og samme ultralyddato!! Jeg og skal i morgen : ) Skal du vite om det blir gutt eller jente? Hvor kommer du fra?

Skrevet

Hehe, ja skal la de henge i fred;) Jeg tenkte tanken selv med at det er nok ikke så hyggelig med melkespreng i månedsvis;)

Hei gosnut!:)

Har vi det ja, så gøy!!:)

ja vi vil nok vite hva det blir. :) Men med min "flaks" så er det nok umulig å se kjønn i morgen, så vi må sikkert vente til mai til den lille kommer ut. Men det blir bare spennende;)

Jeg kommer fra sør-trøndelag. Du da?

Skrevet

Jeg er fra Bergen : ) Vi skal prøve å holde oss slik at vi ikke skal vite hva det blir... Jeg er utrolig spent!! Var på innvendig UL 2 ganger i begynnelsen av svangerskapet, men det er jo så lange siden.. Hehe!! Har du vært før? Blir spennende å se om vi holder termindatoen etter i morgen da!! Du må gi en lyd når du er ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...