Gå til innhold

Føler meg deppa... skal jeg ikke egentlig sprudle nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et barn fra før og vi ønsket å få dem ganske tett og ble gravid på førse forsøk denne gang (sist tok det lang tid så jeg var ikke forbredt på at det skulle skje så fort)

Jeg hadde et tøft svangerskap sist og fødte for tidlig, men alt gikk bra. Denne gang er jeg allerede sykemeldt og skal nok mest sannsynlig være det fram til barnet kommer i juli (hvis ting går etter planen).

 

Men nå kjenner jeg på meg at jeg er redd jeg skal bli sprø av dette. Jobbet bare 1,5 mnd før jeg igjen er sykemeldt og dette blir som å gå fra permisjon til permisjon og jeg er sååå redd jeg skal kjede meg. Eller det gjør jeg allerede.

Jeg storkoste meg i permisjonen med den første, men gledet meg faktisk til å begynne i jobb..

 

Barnet jeg venter er veldig ønsket. Men likevell. Jeg klarer ikke å være glad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer sikkert kjære deg... normalt å være bekymret... jeg gråt ikke når jeg fant ut jeg var gravid.. hadde heller ikke trodd det skulle skje da, så jeg trodde ikke på det. etter det har jeg kun vært dårlig. sykmeldt fra dag en, og blir det trolig hele svangerskapet jeg også.. kjeder meg noe utrolig, dagene går mest med på å prøve å komme meg gjennom dagen.. hehe ;)

jeg er nå super happy happy, men sprudler ikke akkurat for det.. veldig redd disse månedene skal gå super sakte..

 

men tiden går sikkert forterer en du tror, og du finner på noe å gjøre. finn en hobby f.eks;)

få dagene til å gå..... at du er litt deppa gtror jeg går over;) sikkert litt sjokk og mye som må synke inn ..

 

lykke til å håpe det går bra med deg =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...