Gå til innhold

Noen flere...? - ang. kvalme

Anbefalte innlegg

Er det flere som meg som har stor variasjon i hvordan form dere er i?!

I går feks følte jeg meg i fin form, men i dag kaster jeg opp og er fryktelig kvalm... Jeg som trodde i går at jeg var på vei til å bli kvitt kvalmen men neida der tok jeg feil....

Har vært kvalm og kastet opp i 3 uker nå så kjenner jeg er rimelig sliten av det hele... Det eneste jeg trøster meg med er at det er et godt tegn:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7447778-noen-flere-ang-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sånn... I går var formen ganske bra, i dag stod jeg opp ed sjutiden, da skulle vi i barnehagen jeg og sønnenmin, lucia tog, drit kvalm!! Satt der å tvang ned en lusse-katt, dro hjem kl 09 og la meg, har sovet til nå...

Så ja, formen varierer sterkt.

Jeg kaster ikke opp, men er bare kjempe kvalm, nummeret før jeg brekker meg.

Var ikke sånn med forrige, det er gutt, kan dette være en jente mon tro? :-)

Det du beskriver er akkurat som meg.. kjempe dårlig og kastet opp døgnet rundt i ca 3 uker. så vips en dag ble det bedre.. hurra tenkte jeg.. men så ble jeg kjempe kvalm igjen=/

Nå går det veldig opp og ned for hver dag.. er sykmeldt for jeg fungerer ikke ordentlig.. hehe.. virker ikke om morgenen hvertfall.. litt slitsomt å streve hver morgen for å få i meg mat og kanskje orke å ordne meg.. har heldigvis ingen barn akkurat nå.. glad for det i denne situasjonen hvertfall ;) gleder meg til tuuuuusen å bli mor, er ikke det, men syntes synd på dere jenter som MÅ opp med ungene om morgenen uansett hvor jævli formen er.. føler med dere;)

får håpe kvalmen forsvinner helt litt sånn uti januar.. det er drømmen.. :)

Hei. Jeg er ikke kvalm, men er UVEL!! Stort sett hele døgnet. Spes fra i to tiden og utover hele kvelden - og gjerne om natta også...Har hatt det i snart 5 uker, så nå synes jeg det skal gi seg snart;-) Er i uke 12, og ber til gud om at dette gir seg til jul. Nå venter jeg tvillinger, men det er vel like normalt med et barn...? Vi får vel bare bite det i oss, folkens..

Krepsemor -

Jeg er også mye uvel/kvalm, men kun kastet opp en gang. Brekker meg ofte, men det blir ikke noe mer enn det. Dette er min nr. 3. Var ikke så uvel med de andre to, blitt litt verre for hver gang. Har hørt at man ofte er mer kvalm med jentebaby i magen, pga ekstra mange hormoner. Jeg fikk først gutt, så jente, så hvis trenden fortsetter med tanke på kvalmenivået, tror jeg det må være minst to jenter i magen min nå =) Er i uke 10 nå, så jeg håper det blir bedre snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...