Gå til innhold

sitter her fortsatt jeg da,....

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

ble som sagt sendt hjem fra føden i går pga riene var uregelmessige,

har da ligget i hele natt med kynnere og rier som kommer og går .og som aldeles ikke ville bli noe værre, ringte sykehuset i dag tidlig , fikk beskjed om og ta paracet og en dusj,så regnet jordmor at det ville ta seg opp...tok paracet kl 07.00 men nå er det bare murringer i magen og i ryggen som er der... smertene har dabbet av.. så jeg skjønner ikke noe jeg nå... pokker altså.. lå på sykehuset i går og gråt så fortvilet ble jeg da de sa de skulle sende meg hjem.. det ble jo registrert rier men de kom ikke tett nok.. åååå...blir gal....

så da får jeg se hva som skjer utover dagen..

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7447766-sitter-her-fortsatt-jeg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååååååååååååååååå

også jeg som hadde såååå trua på detta!! :-)

Håper det tar seg opp for deg!!

Nå er det snart så jeg gå på veggen også. Etter å ha gått et helt svangerskap med fare for å føde for tidlig pga blødninger og div så er jeg jaggu meg på OVERTID nå!!

Er det mulig......

uff da...

når hadde du forresten termin?

prøvde lakserolje selv jeg med mine to første det resulterte kun i null søvn og smerter som ikke ble noen baby ihvertfall.....

så denne gangen har jeg ikke villet gjordt det gitt.....

men får da inderlig håpe det tar seg opp igjen for deg nå da:-)

masse lykke til:o)

jeg har termin 17 desember.... så er bare 4 dager til.men kan jo gå 14 dager på overtid oxo da så da blir det jo lenger.. .,

tviler på at det tar seg opp dette her... usj... dabbet helt av nå...

men men ,, jeg får gjøre litt husarbeid så kansje det hjelper og bevege seg litt hehe

Stakkar jeg føler virkelig med deg, går jo på 11 dagen på overtid selv jeg og er dritt lei kan man si...

var på sykehuset i går til overtidsvurdering og blir satt igang fre kl 09 visst jeg vel og merke var helt moden, noe jeg trodde jeg hadde vært i flere uker nå siden både legen min og jordmor har sagt det....

eller så tar dem meg ikke før på mandag og er rimelig fortvilet pga jula for å si det sånn...

Men har jo gått overtid med dem to andre mine også så det kom jo ikke akkurat som noen bombe heller:-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...