Gå til innhold

ekkel mens!!! (ekle detaljer om du ikke liker det)

Anbefalte innlegg

den er jo ikke rød som vanlig.. er jo mer brun/grå/svart.....

og masse trykk i magen.. pleier ikke kjenne noe jeg, så dette er ikke kjekt... og hvor lenge kommer det crinone rester....???

er det ikke nok med negativ test, men en skal gjennom dette grusomme oxo... fysj...

klemzer fra sliten

Fortsetter under...

Hei vennen.. sånn hadde jeg også, hadde svarte små klumpre også æsjæsjæsj....og nå den mensen jeg fikk nå, er jo bare vondt og masse blødninger... faan er jo ikke mulig hva vi skal igjennom!!!!!!!!!

Får håpe du kommer igang fort igjen og at vi kan slå følge til 1 trimester sammen!!! og Bula :-)))))

Hey jenter!

Jeg har også mensen nå.. og sliter med sopp i tillegg.. tror jeg skal bli sprø. Har gått på provera nå og håpet på å få en normal mens,, men neida,, Bare ekle klumper og sånn svart gugge...

Ja vi skal komme oss inn i 1 trimester sammen! tar med oss vilsågjerne i samme slengen. Lili har fått forsprang på oss, hun er jo allerede der. men vi kommer etter om ikke så lenge!!

helu... klart vi skal følge hverandre.. men kanskje ikke til 1 tri... men på vår egen gravide side.. hehe.. en side for hele svangerskaoet.. ikke 1, 2, 3 tri,,,,, det hadde jeg likt.. for da kunne alle følge hverandre hele tiden...

har en litt tung dag i dag.. var greit i går, men nå har det sunket inn.. og jeg er så sliten... søvnen vil ikke komme om natten, så hele dagen går når jeg først sovner... har ikke klart å pynte til jul.. ikke engang adventstjernen har kommet opp.. og jeg haaater det.. hater at jeg ikke klarer å få gjort det som forventes av meg... kunne tenkt meg å stenge alle ute, og ta vare på meg selv...

hadde lyst å ta oss en tur vekk i helgen, men har to hunder om det ikke er noen som kan passe i helgen.... de hadde gjort det om de kunne.. men det hadde vært så deilig å komme seg vekk.. bare vi to.. snakke, og ta vare på hverandre.. det hadde vi trengt nå... det har vært en slitsom periode... og det er slitsomt enda. det vil liksom ikke gå over...

huff.. syte syte, men jeg tror nok alle her vet hva jeg snakker om.. for det er nok slitsomt for alle sammen......

mange triste klemzer fra

Kan dere ikke få hundene inn på en kennel i et par dager? De får det fint der, er så greit å gjøre det sånn.

Slitsomt er det garantert, selv om jeg ikke har prøvd ivf enda og vet hvordan det føles å få en negativ test etter noe sånt..

Men jeg kjenner skuffelsen ellers.. og den må være enda større etter noe sånt, for jeg tror en skrur opp forventningene sine litt ekstra i forkant.

Jul blir det uansett, kjære deg..

Om ikke alt er helt på linje i jula, at alt er diska opp og gjort, så er det jul uansett.

Jeg styrer en del for tiden, er vel min måte å takle ting på.. Jeg jobber meg gjerne halvt i hjel når jeg sliter med vonde ting.

Så denne jula tror jeg blir en ren jul hehe.. og jeg driver og tar meg sammen nå, sånn at jeg ikke sovner på lillejulaften og våkner en eller annen gang i mellomjula.. Kjenner jeg er trøtt og sliten, er oppe til langt på natt, vasker, styrer,rydder ,kaster og holder på,

Lurer på om jeg trenger tallerkener til jul jeg.. sambo sier det er så rent at en kan spise av gulvene her hehe...

Håper sorgen blekner etterhvert for deg.. Men husk, det er viktig å få det ut også.. Så det å reise bort en tur, er nok ikke en dum ide.

Kan dere evt ikke kjøre dere en tur og leie en hytte? Ta med dere hundene og kose dere sammen alle 4?

Eller sette hundene på kennel, og ta inn på hotell eller noe sånt?

Håper dere får det til jeg, er såå godt å bare være to når en har det slitsomt.

Masse klemmer fra

har ikke helt sansen for kennel jeg...

jentene mine som er vant til å kose seg i egen seng, tepper, og ikke liker å være alene om natten.. hehe... ikke helt bortskjemt altså...

familien hadde gjerne stilt opp om de kunne, og vi liker helst det.. men mamma og de skal passe nieser og nevø av oss.. og lille gutten har allergi... og svigers sliter med en som må hentes i spania fordi han er så syk, og klarer seg ikke selv.. så alt klaffet så bra liksom... men kose oss kan vi uansett...

gubben tenkte vi kunne ta en tur på hytten, men vet ikke om jeg orker dårlig seng, kald hytte, og alt som følger med en gammel hytte....

men men...

skal liksom på jobb i morgen ,men føler meg absolutt ikke klar.. har masse menssmerter, og sliter med søvnen...

huff... mye syt igjen....

mange klemzer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...