Gå til innhold

trenger sårt råd... please...


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

eg blir deprimert av å sjå på meg sjøl eg. har alltid vore slank,men begynte å legge masse på meg eit år før svangerskapet og enda meir igjennom svangerskapet. nå trenger eg sårt og gå ned. må ned 15-20 kilo. eg går litt tur og trener situps når eg har tid. eg orker ikkje sitte deprimert når eg har ei jente på 5 mnd å ta meg av. trenger alle råd eg kan få. eg ammer fortsatt så då e da vel ikkje nåken pillar eg kan ta. please hjelp meg eg må ned. vil ver slank igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Eneste som hjelper er et sunt og godt kosthold, og å være mest mulig i aktivitet. Spis lite, men ofte, prøv å ikke la det gå mer enn 3 timer mellom hvert måltid, spis masse frukt og grønt. Og drikk masse vann! Kutt ut brus, snop og andre usunne ting. Ha en dag i uka det er lov å unne seg noe..ellers går det aldri... :o)

 

Dette har jeg gjort i 1 1/2 mnd nå, og vekt tapet mitt er på 7,5 kg :-) Første delmål var 75 kg til jul, mangler bare 1/2 kg, så regner med at det går i boks!!! Stolt av meg selv:-))

Jeg skal ned 18 kg tilsammen før jeg er fornøyd, men det må jo gå over lang tid, ellers vil jo alt renne på igjen.

 

Lykke til! Og spør hvis det er noe du lurer på:-)

 

klemmer fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du jo ta en titt nedover her på slanke sidene, får mange gode tips av det..

 

Vi er også en gjeng som har felles veie dag på fredagene. Da må vi melde inn vekta vår hver uke, det er jo også en ekstra motivasjon.

Bli med du og! Vi melder fra på Mammas kropp- forumet hver fredag!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg har kutta in god del ned på matinntaket, eg merker så vidt at buksene blir lausare på meg og magen er gått litt tilbake, men ikkje masse. men vekta seier det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...