Gå til innhold

April: Comeback

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

..får det vel nesten kalles når jeg stikker innom nå. Lenge siden sist! Er så koselig å "se" dere jenter!...og jeg har sååå dårlig samvittighet. Jeg stikker av og til nesen innom her når jeg er på jobb, men rekker aldri skrive noe da. Her går det i hundre. Lille er som vanlig pjusk hver helg (det sikreste tegne på helg har vi begynt å kalle det:-). Han har hatt feber 9 av de 10 siste helgene....virus, virus , virus...hvor mange finnes det egentlig? Vel, nå er rutinen brutt og han er syk midt i uken. Øyekatarr, ørebetnnelse og en brennkopp på halsen. Stakkars liten. Vondt både her og der. Det er jo ufarlige greier da ...og det går jo over. Han er i fin form om dagen, men ikke om natten :-(. trenger vel ikke utbrodere det....I dag har vi vært en liten tur bortom den åpne barnehagen her borte (må jo ha litt impulser). Der var det juleverksted. Skal si det var en som koste seg og glemte alle vondter...:) Glassmaling kan virkelig anbefales. Han fikk det jammen så fint til. Malte på små te-lysglass fra Ikea. Ble jo kjempefine å brenne lys i. Glimrende julegaveide. Tror jeg må kjøpe glassmaling, jeg....

Ellers er det ikke så mye nytt herfra. Svigemor er fortsatt i forholdsvis god form. Hun har nå bestemt seg for å ikke ta i mot cellegift behandling (som kunne forlenget livet). Ikke så lett å svelge for oss rundt, men det er jo hennes valg, og jeg kan jo forstå at hun vil slippe bivirkinger frta cellegift den tiden hun har igjen. Hun vil leve bedre og kortere. Foståelig nok. Annet nytt? Ikke meg som er anonym gravid her...., men jeg tror jeg vet hvem det er..... ;-). Gleder meg til du "står frem". Lille prater som en foss. Gubben sier han får helt vondt i huet av all denne skravlingen, men jeg bare må le av alt det rare han sier. Når han i tillegg leker mye rollespill er det bare å skratte.....

Jo, en ny ting er det. Jeg har kjøpe årtiets julegave til meg selv:-) Borderingsmaskin. Den må nok ta litt av skylden for at jeg ikke har skrevet så mye her. Holder nå på med juleforkler med nisse, tekst og navn i gave til barn i omgangskretsen. Blir gøy å gi bort noe hjemmelaget igjen. Vel..nå har Lille sovnet, så nå får jeg gå ut og ta ut av oppvaskmaskinen. Koselig å skravle høl i hue på dere igjen. Ønsker alle en fortsatt god førjulstid. Kos dere mens dere gleder dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

så koselig å se deg her igjen da :o)

Men stakkar lille!!! Han må da snart ha hatt alt som går ann å ha av virus og sykdommer... En stor god bedringsklem fra alexandra er på vei til dere nå :o)

Håper dere får en fin førjulstid UTEN sykdom :o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei, det var kjekt å se deg her inne igjen!! :) Høres ut som dere har det rimelig travelt om dagene ja! Stakkars lille...når skal det ta slutt??? Han må da være resistent mot det meste snart vel???

Glassmaling var jo en lur ide.. Kanskje vi må prøve det vi og... :)

Ikke bli så lenge borte neste gang da! :)

Kos dere litt dere og før jul!! -og i jula!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har hatt nok å henge fingrene i hører eg.

Stakar liten som skal ha det slik - alt gang på gang.

Glassmaling er relativlt lett ja, dei to store har kost seg med det her denne uken.

Broderingsmaskin - symaskin som kan brodere eller?

Ja forstår hvorfor du er så opptatt da. Kjempe lur gave til seg selv det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...