Gå til innhold

Noen som har bestemt seg for navn?

Anbefalte innlegg

Vi var på ultralyd på mandag, og fikk vite at det var en liten gutt der inne :D

Dermed er det nå lille Johannes hele familien venter spent på. Noen flere som har bestemt seg for navn? (enten man vet kjønnet eller ikke...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7447631-noen-som-har-bestemt-seg-for-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bestemt meg for navn for lenge siden! Heldigvis var dette navn som falt i smak hos min mann også :-). Begge navnene (ett guttenavn og ett jentenavn) begynner på M, så babyen i magen går under navnet Lille M, og det er først når den blir født at vi vil avsløre hva det blir.

Annonse

Annonse

Vi har to guttenavn og ett jentenavn... tror vi skal ha en gutt til, men jeg har veldig jentefølelse så vi holder fremdeles på begge kjønn. Skal etterhvert ha 3D UL og får UL hver gang jeg er hos JM så det er fremdeles sjans for at vi får vite sikkert hva det blir.

(han som tok UL på meg sist, vaklet veldig mellom gutt og jente, men skrev gutt i papirene)

Foreløpig går den lille i magen bare under navnet bebisen....

Jeg veit ikke hva jeg får enda, men jeg har jo noen forslag til navn, er mer bestemt på jentenavnene enn guttenavn... Vil i tillegg ha dobbeltnavn ettersom jeg selv har det og har et veldig kort etternavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...