Gå til innhold

Noen som har bestemt seg for navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på ultralyd på mandag, og fikk vite at det var en liten gutt der inne :D

Dermed er det nå lille Johannes hele familien venter spent på. Noen flere som har bestemt seg for navn? (enten man vet kjønnet eller ikke...)

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for navn for lenge siden! Heldigvis var dette navn som falt i smak hos min mann også :-). Begge navnene (ett guttenavn og ett jentenavn) begynner på M, så babyen i magen går under navnet Lille M, og det er først når den blir født at vi vil avsløre hva det blir.

Skrevet

Vi venter en gutt, navnet blir trolig Brage, kanskje Brede.

Skrevet

Her blir det Stine eller Rudi. Vet ikke hva vi får så vi får leve i spenninga. :-)

Skrevet

Vi venter en gutt, og har tenkt litt på Jonas....men det er langt fra bestemt:)

Skrevet

Hvis vi får jente, skal hun hete Marthe Tomine etter min mormor.

Blir det gutt, er vi litt usikre.. Antageligvis blir det Lars eller Oskar.

Skrevet

Hvis det blir gut skal han hete Zander, og hvis det blir ei jente skal hun hete Malin Jeanette.

Skrevet

Vi var på UL på onsdag. Vi fikk da vite at vi skulle ha en liten gutt å han skal hete Ørjan.

Skrevet

mitt lille vidunder skal hete Noah..:)

Skrevet

Her blir det enten Veronica eller Andreas :)

Skrevet

her blir det Marie eller Markus!!! sakl på ul kl 13.30 i dag!!! joho...

Skrevet

Vi hadde bestemt guttenavn, altså Max, men nå som det ser ut til at vi venter jente er vi nesten helt blank. Tenker litt på Lise, Mille eller Mona.

Vi har ei datter som heter Maja fra før.

Skrevet

Har navnene klare her.. Vet ikke kjønnet, men det er en liten Adrian eller Majken der inne ihvertfall :)

Skrevet

Skal ha ei jente, men alt kan jo sje vet aldrig om det vokser ut noe i mellom bena i den lange tiden:)

Jente: Celina

Gutt: Sander eller Elias

:)

Skrevet

Leander eller Leah her=)

Har på følelsen at det blir en liten Leander da=)

Skrevet

De sier vi får en liten prinsesse så da blir navnet Thea Helene. Skulle det mot formodning komme en liten gutt skal han hete Even.

Skrevet

Jeg venter ei lita jente som skal hete Oda Marie=)

Skrevet

Jeg har tenkt mye på navn for begge kjønn!

Var på UL 14.desember og legen tror vi får ei lita jente

som skal hete Julia. Skulle det mot formodning komme

en guttebass skal han hete Isaac.

Skrevet

Den lille i magen min skal hete Odin.

Det er ikke 100% sikkert enda,men det er det vi kaller ham nå..

Skrevet

Vi får gutt og har veldig lyst å kalle han for Loke! Men har fått litt miksa tilbakemeldinger på det navnet, så vi er fremdeles i tenkeboksen kan man si!

Skrevet

har bestemt isak eller aurora her.Vet ikke kjønnet så det blir spennede og se.

Skrevet

Vi har to guttenavn og ett jentenavn... tror vi skal ha en gutt til, men jeg har veldig jentefølelse så vi holder fremdeles på begge kjønn. Skal etterhvert ha 3D UL og får UL hver gang jeg er hos JM så det er fremdeles sjans for at vi får vite sikkert hva det blir.

(han som tok UL på meg sist, vaklet veldig mellom gutt og jente, men skrev gutt i papirene)

Skrevet

Foreløpig går den lille i magen bare under navnet bebisen....

Jeg veit ikke hva jeg får enda, men jeg har jo noen forslag til navn, er mer bestemt på jentenavnene enn guttenavn... Vil i tillegg ha dobbeltnavn ettersom jeg selv har det og har et veldig kort etternavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...