Gå til innhold

1 cm åpning.. Akupunktur eller andre råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var på føden igår og ble sjekket. Hadde da 1 cm åpning og rier som ikke er vonde, har hatt disse siden søndag. Riene kommer med ca 6 minutter mellomrom og vare i ca 50 sek. Jeg er 1 dag over termin. De på føden ba meg komme tilbake når riene blir vonde.

Jeg er helt utslitt og lurer på om noen vet om det kan hjelpe med akupunktur eller andre råd?

Evt har noen navn eller tlfnr til en flink akupunktør i oslo, please hjelp meg... Jeg orker ikke mer, vil ha skikkelig vonde rier og bli ferdig. Blir gal snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akupunktur kan helt sikkert hjelpe.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ta kontakt med Klinikk Fjeld, Majorstua.

Spesialister innenfor graviditet og fødsel.

Skrevet

Ta det med ro, ikke stress, babyen kommer når den skal! Kroppen har begynt å gjøre seg klar.Og fødselen er ikke langt unna. Det beste du gjør nå er å ta, vare på deg selv, hvile og kanskje gå litt. Du er i gang!

Skrevet

Beklager å måtte ta motet fra deg, men eg gikk med 1-3 cm åpning i uke før det gikk i gang.

Så lenge ikkje riene er vonde, så tenk på nåke anna og prøv å "leve normalt". Ellers kan du prøve sex, eventuelt å bare stimulere brystvortene. Det pleier å ta i skikkelig!

Skrevet

2 uker siden jeg hadde 1 cm åpning og vonde rier som ga seg.Ingen tegn til at noe skjer her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...