Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hei, jeg var på føden igår og ble sjekket. Hadde da 1 cm åpning og rier som ikke er vonde, har hatt disse siden søndag. Riene kommer med ca 6 minutter mellomrom og vare i ca 50 sek. Jeg er 1 dag over termin. De på føden ba meg komme tilbake når riene blir vonde. Jeg er helt utslitt og lurer på om noen vet om det kan hjelpe med akupunktur eller andre råd? Evt har noen navn eller tlfnr til en flink akupunktør i oslo, please hjelp meg... Jeg orker ikke mer, vil ha skikkelig vonde rier og bli ferdig. Blir gal snart..
75 modell og mamma til 6 Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Akupunktur kan helt sikkert hjelpe.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Ta kontakt med Klinikk Fjeld, Majorstua. Spesialister innenfor graviditet og fødsel.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Ta det med ro, ikke stress, babyen kommer når den skal! Kroppen har begynt å gjøre seg klar.Og fødselen er ikke langt unna. Det beste du gjør nå er å ta, vare på deg selv, hvile og kanskje gå litt. Du er i gang!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Beklager å måtte ta motet fra deg, men eg gikk med 1-3 cm åpning i uke før det gikk i gang. Så lenge ikkje riene er vonde, så tenk på nåke anna og prøv å "leve normalt". Ellers kan du prøve sex, eventuelt å bare stimulere brystvortene. Det pleier å ta i skikkelig!
tripptrapp3sko Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 2 uker siden jeg hadde 1 cm åpning og vonde rier som ga seg.Ingen tegn til at noe skjer her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå