Gå til innhold

Juni: Hvordan går det....?

MrsNina

Anbefalte innlegg

Med juleforbredelsene hos dere?

Vasket alle kroker med grønnsåpe, og "børi ved"?

Kjøpt inn alle julegavene?

All julepynten pakket ut og hengt opp?

Julekortene ferdig utfylt og sendt avgårde?

Her i huset er julekalendere og littegranne julepynt hengt opp. Gulvene skriker etter å bli vasket, og planen er å få alt vasket nå de nærmeste dagene. Men kommer ikke til å ta full renovering av huset, det får vente til våren eller noe.

Har kjøpt de søøøteste julekortene i år hos Fame fotografen. Fått collage med bilder av Johan, er VELDIG fornøyd! Har skrevet på 1/3 av kortene tror jeg! Julepakkene har jeg ikke heeelt oversikt over, må skrive en liste over hva jeg har kjøpt, og hva som mangler tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De julegavene som ikke er kjøpt, er planlagt/bestillt. Vasking blir bare litt ekstra i forhold til vanlig. Jeg liker å bake julekaker, så det blir sikkert en del. Har en mann og en datter som elsker kaker, så da er det moro. Ingenting til småfuglene her...

Julekort skal jeg lage i helga(tror jeg, selv om jeg vet jeg ikke rekker det). Har "hengt opp" syvarmet lysestake og julestjerne, noen få nisser. Vi pleier å ta det meste lillejulaften, så ungene våkner opp til julehus.

Jeg kommer vel i mål. Det pleier å ordne seg. Men uansett hvor mye jeg planlegger, så er det alltid noe som kommer i siste liten. Jeg tar det med et smil og prøver å kose meg. Det blir jo uansett jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i å få på plass alle møblene (vi har nettopp fått et lass med flatpakker fra Ikea), har enda 4 igjen. Ellers har vi adventsstake og stjerne i vinduet. Litt nisser er kommet frem, Johanne synes de er så gøy å se på.

Ellers skal jeg vaske litt før jul. Har planer om å prøve meg på et par kakesorter, men Svigermor står for det meste når det gjelder mat, heldigvis! De kommer for å være hos oss i jula.

Vi har kjøpt plastikkjuletre, noe jeg ikke er vant til i det hele tatt. Men har man allergikere i hus, så må man ofte tenke alternativt. Blir sikkert bra :-) Julepynt har jeg også kjøpt.

Kommer til å bli litt rart å feire jul her hjemme for første gang, men jeg gleder meg veldig til å lage egen jul.

Kos dere med juleforberedelser alle mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...