Gå til innhold

*ROPER PÅ SUSSE*.........


Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

HEI!

Hvordan er formen?

Jeg håper jeg kommer etter snart,jeg får utnytte denne pause mnd men uten hormoner!!!(ble ikke veldig skuffa nei :-) )

Skal på ul 18.12 og skal kun sette eggløsnings-sprøyte.

Så insiminering.

Vi må nok "jobbe"litt på egenhån også så vi er på den sikkre siden!

Er blitt kjempe syk(høy feber i mange dager og bronkitt)Tror kroppen er sliten nå.....Skal ta det med ro jeg,i romjulen ;-) tror jeg sykmelder meg i januar også!NÅ skal jeg bli gravid!!!!

Føler meg litt positiv i gjen.

 

Ha en fin dag!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du føler deg positiv igjen! Synes du er kjempe tøff og jeg bøyer meg i støvet for deg :)

Det er vel ikke så rart at du blir syk etter alt du har vært igjennom. Får du noe behandlig for bronkitten?

Håper du kommer deg og at dette er mnd for deg. Skal krysse alt jeg har for dere. Og venter veldig på deg her inne :)

 

Formen er ikke helt super om dagen. Kvalme og brekkninge dukket opp for noen dager siden, og fram til i går har det forsåvidt gått greit. Sikkert forde jeg har tatt det helt piano og holdt meg mye til sofaen. Så jeg skulle prøve meg på jobb i morgen ettermiddag. Det fungerte veeeeeeeelig dårlig! Etter et par timer ble jeg veldig uvenn med personaldoskåla. Så da var det bare å takke for seg og komme seg hjem. Har snakket med legekontoret i dag og blir sykemeldt. Skal hente sykemeldingen i morgen så da får jeg se hvor lenge legen har sykemeldt meg. Ikke så veldig kult å gå rundt blandt pasienter og brekke seg og løpe på do for å kaste opp.

I tillegg reagerer jeg ganske så kraftig på (for å si det på en pen måte) ting som kommer ut av kroppen. Og det pleier jeg jo ikke å gjøre.

 

Ellers trodde jeg det virkelig skulle bli en utfordring å slutte med cola. (Må vel innrømme at jeg har vært cola lightoman) Men det smaker meg rett og slett ikke som før. Så nå er det max et glass om dagen. Men har ganske stor væskebehov så det blir noen liten vann om dagen.

 

I kveld kommer min mann hjem. Det skal bli kjempe deilig. Han jobber i nordsjøen og måtte reise ut for to uker siden. Han har byttet mye rundt på turene sine for å være hjemme og tilgjengelig når vi skulle til inseminering, så da måtte han være på jobb når resultatet kom. Så nå skal det bli godt å endelig kunne gi den vordene far en stor klem.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff,Men denna kvalmen er faktisk verdt det :-)tilslutt da vel og merke!

Det er bra at du holder deg hjemme,da får du jo hvilt deg når du føler for det!

Har jo vært prøver i 2.5 år så jeg er ganske "dreven"nå....Er veldig slitsomt men det er "bare"å komme seg på beina i gjen.Er like vondt hver gang mensen kommer!Men,men.....er veldig glad for hun jeg har nå da vi koser oss og setter pris på hver dag.Jeg å mannen er nærmere hverandre og støtter hverandre....det er godt da :-)

Ja har vært hos legen,fikk antibiotika-hjelper allerede!Det er jammen bra!Er helt utslått!

Deilig at mannen din kommer hjem,da må dere kose dere og feire at det gikk så bra :-)

 

Ha en strålende kveld,vennen!

 

KLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...