Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Eneste som går an er å bære på eller sitte med gullet hele dagen! Går ikke an å få gjort noenting her i huset. Han kan sitte - da sitter han en stund og holder på med noe, men han kan ikke sette seg opp selv enda, så da liker jeg ikke at han sitter så lenge/mye Legge han på rygg - nei -skyte bue Legge ham på magen -nei skyte omvendt bue Ellers vil han ikke ofte i spisestolen - stiv som en pinne i vogna - stiv pinne bilstol - stiv pinne... må jo lure ham nedi, da er det jo greit, men.. (bortsett fra bilen - det liker han ikke) å skal jeg gjøre da!!?!??! 1år
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Har du prøvd gåstol? Det var veldig populært her i gården da mini var litt mindre enn ett år..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Du kan også prøve å ha han på ryggen i en ergo-bære-sele. Den er kjempegrei å ha på, han får fulgt med på hva du driver med og han synes kanskje t.o.m. at det er gøy!,Og du får gjort ting og tang. Kan brukes til barnet er 18 kg., så du har sikkert litt å gå på. Føles kanskje litt rart å bære gutten rundt omkring inne i en bæresele, men jeg har hatt samme problemet selv, og det fungerte ikke så godt å sitte og leke med han hele dagen i lengden. Løsningen ble å ta han på ryggen før jeg ble helt sprø!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 har en gåstol greie i kjelleren, men han kan ikke gå enda så jeg har ikke tatt den opp enda... har ikke ergo-bære sele... men baby bjørn.. men... vil jo heller ikke gå å bære på ham hele tiden (hehe så du nanny nå!??) pluss at det blir jo tungt! men kan nok ta den en liten stund ja, når jeg MÅÅ få gjort noe!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Vi brukte gåstol til mini her i huset før han lærte seg å gå. Han var sååå fornøyd da han endelig kunne suse seg fram i stua på egen hånd =)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Da tenker jeg at du må tåle å høre litt gråt en dag eller to. Jeg mener bestemt at når de er 1 år, bør de tåle å leke litt alene på gulvet. Jeg ville tatt denne kampen med ham jo før jo heller. Du lager bare ris til egen bak. Han får jo ikke nødvendig trening ifht til kryping eller å begynne å gå hvis du bare bærer ham. Høres ut som du skjemmer han litt bort..
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Du må la han få være litt på gulvet. Han er 1 år og har lært seg at når han skriker kommer mamma og løfter meg opp. Han trenger den treningen og utfordringen det er å bevege seg på gulvet. Du må nok tåle litt gråt i de nærmeste dagene, men det vil gå over. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå