SassyMom Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jaja da håper jeg det "jobbes" hardt under dyna rundt i landet ;o) Jeg tror jeg hadde EL i går, og vi har jammen gitt jernet hehehe! Så da er det bare å krysse fingre for at det nissespirer nedi der! Skal på julebord på lørdag da...aiai. Får vel ta det sånn passe rolig ;o)
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Krysser fingrene for deg Håper det klaffer!
Puselure Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Ja, jeg er så spent på om det blir full klaff denne mnd:) Håper håper;) Er så sinnsykt babysjuk, selv om jeg har en liten på 10 mnd hehe:) Har el 15 tror jeg. Litt ustabile sykluser etter forrige sv.skap. Tvi tvi alle sammen:) Masse lykke til!
skatt i magen:) Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jeg er kjempe spent jeg og! Stemmer det at det er best å ha sex annenhver dag rundt el? Trodde jo oftere jo bedre jeg, men det stemmer vel kanskje ikke det da? Masse deilig sex blir det iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå