Gå til innhold

Hva skal dere gi bestemødrene deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, oldemødrene til de små :) De har jo allt, og jeg sliter med å finne julegaver til de. De har fått bilder av lille trille, så det er litt kjipt å gi enda en gang :)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått laget en kalender for 2007 til mine bestemødre, har bare de to igjen. Det burde være en koselig gave, som vil vare hele neste år =)

Skrevet

Mormor har verdens eldste microbølgeovn, så hun får en ny fancy en :) Den whirlpool max18 ellerhvadennåheter... vant alltid test mener jeg å huske.

Skrevet

Kalender. har gitt abonement på se og hør og avisa, fotbad tidliger år.

Skrevet

me har ramma inn bilde av alexandra, så da skal de få hos oss. tippoldemødrene (ho har faktisk tre tippoldemødre) skal også få bilde

Skrevet

Her får de kalender for 2007 og en twistpose og M som er knytt sammen med sløyfebånd som det henger 5 flaxlodd i=)

Skrevet

vi skal gi digitalkamera til begge bestemødrene vi. Det trenger de begge to:) Du kan jo bestille sånn verdens beste bestemor kopp da:) Men kanskje litt sent å bestille nå.

Skrevet

Gavekort hos fotpleier eller såpe, shampoo o.l

Sånne ting bruker å falle i smak hos oldebesta her i allefall

Pluss lesestoff, da. Ho leser masse!!

Skrevet

Kalendere med bilder av barna til noen og bukseseler og skjerf til noen andre, har så himla mange...:)

Skrevet

jeg har laget skrytealbum med bilder.La litt ekstra i det så det har blitt scrapbook album med fortellinger om de ulike bildene.Ha spesielt valgt ut endel bilder av oldeforeldrene sammen med sønnen min

Skrevet

bestemor fikk tre oldebarn på en gang, så vi skal møtes å ta bilde av alle tre og gi en innramme forstørrelse:)

Skrevet

Har vært hos fotografen, så i år får besteforeldre og oldeforeldre bilde av Teodor ferdig innrammet :)

Ellers er de fine de kalenderene som du lager selv på nett :) Eller kopper o.l med bilder på :)

Skrevet

servietter og konfekt.. de har jo alt! dessuten har hun ene 12 barnebarn og 18 oldebarn, får sikkert nok dill hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...