Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg griner.. vil være sammen med gutten min på 5... hadde ikke gjort så mye hvis jeg ikke hadde hatt ham. Det er jo typisk min flaks at det skjer.. jeg vinner aldri i noe liksom... samboeren min derimot vinner alltid. Vi må snu flaksen litt tror jeg, hehe.

Fortsetter under...

Det er min skrekk også. Tenk å ligge på føden å ikke få feire jul med tullemor på 3.....

Men må vi så må vi. Er vel ikke stort å gjøre med det. Vi får vel ikke riedempende pga at det er jul vil jeg tro...hihi =)

Har tenkt det samme, men jeg har ingen fra før, så for min del har det ingenting å si egentlig...

Synes det er verre for barnet som må ha bursdag i jula! Så håper på den måten jeg slipper. Termin i morra så går bare og håper at noe skal skje...

Siden jeg ikke har barn fra før gjør det ingenting for meg at jeg er der...... Men jeg håper ikke barnet blir født julaften...... Men blir hun det så må jo bare det gå også!!

Men antagligvis har jeg klikka lenge før det

Annonse

huff ja, har tenkt akkurat samme tanken. Synes det er helt grusomt at lillegutt på 3 skal ferie jul uten mamma og pappa. Tror ikke han skjønner så mye av det for han vet jo egentlig ikke hvordan det skal være, men å ikke få se gleden i øynene hans når nissen kommer og han åpner pakker, og ikke å få gjøre alt som jeg pleier på julaften hjemme stikker langt inni hjerterota. Har mens termin julaften og UL 27 så sjansene er store for at jeg også havner der ja.

har tenkt litt på det jeg og... har ingen barn fra før, så JEG driter i om det er jul eller ikke.. men stakkars barn som blir født på julaften.... og så er jeg litt redd at noen jordmødre vil være sur på meg fordi jeg ødelegger juleaften deres ved å føde, hehe :o

Har termin på julaften jeg også:(

Men tror ikke hun kommer før januar.

Hadde ikke gjort meg noenting om hun kom i natt,hehe...

Har ike unger fra før av, men for hennes del må det være kipt å ha bursdag akkurat den dagen,

Prøver å se det positive i det,- tenk på all den gode julematen de sikkert serverer på julafta!! tjihi..

Neida, har lite lyst at ungen skal ha bursdag så tett inntil jul. Har fått overtidstime i dag, torsdag den 21.Og da vil de enten ta meg inn for evt.igangssetting den 23. eller mest sannsynlig den 25. el. 26. dersom alt ser ok ut. IKKE lyst til det altså!

Kommenådusnuppami..kommekomme

Annonse

Har 1 barn fra før, men hun er bare 2,5. Så blir det fødsel eller sykehus på meg 24 skal vi utsette julen til jeg kommer hjem. Det blir nok verre for den jule-elskende tanten som kommer på besøk enn 2 åringen å utsette julen.

Dette plager meg også. Jeg har termin juleaften, og NEKTER å føde da. Jeg skal være hjemme å feire jul med familien og 5 åringen jeg. I tillegg skal julen feires her hjemme,siden moren min bor i Sverige,og da tar hun med "sin" familie hit siden ikke vikan reise bort.

Skjer det noe så feirer jo lillegutt jul fordet, men jeg vil jo og være med.kommer til å grine om jeg ikke får feiret jul med han :(

Synes det er like ille om jeg føder i romjulen, da er mamma + sin del av familien nettopp reist hjem igjen, og kan ikke bare snu å kjøre tilbake for å hilse på, og faren min + hans familie er i USA, det vil si at jeg får ikke besøk av de på leeeeenge.I tillegg er alle så opptatt i julen/romjulen!

Det her har jeg tenkt mye på å. Har ei på 2 år og 7 mnd. Prata med jm litt om dette. Å som jm sa så er det utrolig koselig på barselavd julekvelden. Så da fikk min man og datter komme til oss og så kune vi feire litt sammen der og ta resten når vi kommer hjem. Men det var å mulighet for permisjon om man er ferdig med fødsel og i form. Jeg håper bare jeg er ferdig ig hjemmat jeg, men redd jeg ikke er det gitt:-(

Ja ja det er vel bare vente å se når det skjer noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...