Gå til innhold

Liten trøst til de som har lagt på seg mye :

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt masse vann i kroppen (får ikke på meg gifteringen enda, for eks.) men listet meg likevel med lukkede øyne opp på vekta i morges - 5 dager etter fødsel - og vet dere hva ?

10 kg er sporløst forsvunnet !! (av de ca 16 totalt jeg la på meg)

Og jeg spiser som bare det - opptil 5-6 ganger pr dag (pluss litt om natten!) på sykehuset (er vel av de få som liker sykehusmat....og ikke minst luksusfølelsen av at noen har laget den for meg :-))

Har jo fortsatt maaaaasse mage (ser ut som jeg nå er gravid i ca 5. mnd istedet for høygravid..)

og flesk på både rompa og lår - men syntes det var så oppløftende å se 70-tallet igjen.

Nå skal jeg kose meg godt i julen og så ta et skikkelig tak med vogna når jeg endelig får lov å begynne å trene så smått etter 6 uker.

Men da vet dere det, når dere har lyst til å begynne å grine fordi vekta viser så mye - at det forsvinner masse helt av seg selv !!

Fortsetter under...

Det var godt å høre.. og dine 16 kg er jo ingenting.. tørr ikke regne på hva jeg har lagt på meg..har bikket 20..det vet jeg. Så nå har jeg sluttet å regne på det.

Jeg og sambo skal sammen følge Grete Roede på nyåret.. og så må jeg komme igang med mange trilleturer.

Men det var jo kjekt lesning at 10 kg var borte vekk. Håper det skjer med meg også..

Jeg har vel lagt på meg nesten det dobbelte så har litt av en jobb foran meg!!!! Er vant til å trene, men har nesten vært lenka tilsenga hele svangerskapet, så jeg tror jeg kommer til å hylgrine av glede den dagen jeg kan bevege meg litt igjen...... :) Men godt å høre at man kan bli kvitt ganske mye av det veldig kjapt!! :)

Er ikke så redd for det, men av erfaring så går de fort av men ver obs, for når ungen er et et halvt år, da har det alltid gått feil vei for meg igjen....

Denne gangen har jeg ikke lagt på meg mer enn 12 kilo, og faktisk så har de allerede begynt å gå av, før ungen er ute. Den siste måneden har jeg gått ned i vekt i stedet for opp!!! Så nå er jeg nede på 10 kilo opp. Og de skal av fort....:-)) Bare den ungen kunne komme så....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...