Englefjas Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg ønsker meg avtagbare pupper. Tenk, så praktisk!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Hi,hi...den var ikke dum ;O) Jeg ønsker meg en deilig dun dyne (vet ikke helt hvorfor det har vært 10 grader her de siste2 mnd!!!!) også ønsker jeg meg en gull medaljong til å ha bilde av Luke inne. ....tror jeg får begge deler,ser slik ut på pakkene hvertfall ;o)
Amabolla Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Sånn medaljong tingi var en lur ting å ha på lista! Ønsker meg brune joggesko fra Bianco, CD av Amy Winehouse(skrives sikkert ikke sånn) og trenger nytt undertøy! Alt jeg har er slapt og hullete:) Og gjerne nye klær-noe av det jeg har passer og noe passer ikke-fortsatt noen kg igjen fra graviditeten:) Klær fra Mango!
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jegt ønsker meg søvn og 5 kilo mindre. Jo, også ønsker jeg meg en fleecepysj:) Og et par millioner...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Ønsker meg å få sove hele natten!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 ønsker å bli slank så ønsker eg vel meg nye kle som eg får meg til å føle meg finare i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå