Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei. Her sitter jeg da, egentlig kjempe skuffet og litt nervøs.. for hva skjer nå?? Jeg har hatt regelmessig menstruasjon og eggløsning i 1 år nå! Men nå skal det visst begynne å klusse seg til. Testet siden lørdag, og jeg forventet positiv eggløsningstest senest i dag da jeg er på dag 15 i syklusen. Ennå er den negativ.. sukk!! Tester med CB digital. Jeg har vært sykmeldt fra jobben (av helt andre grunner) en god stund nå, og nett er tilbake i jobb. Kan det ha noe med min syklus å gjøre? I min stilling stresser en innerst inne veldig mye. Men jeg merker ikke noe på meg selv tror jeg. Idag er jeg på syklusdag 15 (!!!!) og skulle hatt positiv eggløsning på dag 13! Men det jeg kan fortelle er at teststreken er meget sterk nå, det er så vidt den er svakere enn kontrollstreken. Men jeg leser også at vi ikke skal lese av svar selv på den digitale. Men jeg ser jo at den går fra kjempe svak teststrek til veldig sterk.. det var den i går og idag. Noen som kan forklare?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446691-manglende-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graco Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Eggløsning kan variere litt fra mnd til mnd, selv om du har vært veldig regelmessig tidligere, om du er veldig opptatt av testing så kan visst eggløsning bli forsinket, skjedde med meg.... Og ikke minst stress kan forsinke disse greiene kraftig. Kanskje du er heldig og får el i forbindelse med helgen.. Men, CB digital,,,, Andre gang jeg skulle til Stork hadde jeg ikke positivt utslag med CB, man kan ha eggløsning uten at den er positiv på test, man har en så svak konsentrasjon i urinen at CBen ikke oppfatter denne... Dette har andre jeg kjenner også opplevd. Ble positiv med billigtesten sine men altså ikke på cb. Ikke for å skremme deg altså... Lykke til Angelina Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446691-manglende-eggl%C3%B8sning/#findComment-7447610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva37 Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Selv om det står at man ikke kan lese av CB selv så tror jeg det har litt for seg og også kontrollere strekene selv. Jeg fikk litt motsatt resultat av deg en mnd, dvs at den viste positivt selv om jeg så av teststeken var endel svakere enn kontrollstreken. Neste gang jeg testet viste den også positiv men da var teststreken mye sterkere. Den var like strek som kontrollstrek og jeg stolte mer på dette resultatet. Er derfor litt skeptisk etter det til bare å stole på den digitale avlesningen. Kanskje testen blir positiv neste gang du tester. Kan høres ut som "den er på vei" til å bli positiv siden streken var ganske sterk. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446691-manglende-eggl%C3%B8sning/#findComment-7448087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå