Gå til innhold

Regnvotter UTEN for - hvor selges det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Bor i Trondheim og har lett overalt etter regnvotter til gutt på 1,5 år uten for inni, men har ikke funnet noe sted. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Nettbutikk?

Visstnok hadde de hatt slike votter på barneutstyrsbutikken Bebito på Solsiden, men hadde ikke flere igjen i riktig størrelse. De andre butikkene ser ut til å kun ha slike med for inni, men junior prakker litt for mye med spaden i sandkassa og nekter å bruke dem.

Overveier å klippe ut foret i de dyre regnvottene vi har allerede...

Skrevet

Hvis du ikke får tak i votter på adressa over her, kan du, (det er kanskje litt barbarisk...), klippe ut foret på et par du har.. Jeg kjøpte noen rimelige regnvotter i den lokale barneklesbutikken, klipte ut det dumme foret, som var helt umulig å ha med å gjøre, og bruker et par "prinse-ull"-votter inni og regnvottene utenpå. Da får han kjempegodt grep om det han vil, og så har jeg et par ekstra ullvotter i lomma, i tilfelle det kommer litt vann inn gjennom sømmene. Når det blir kaldere bruker jeg bare noen tjukkere ullvotter under.

Skrevet

Hei

Fant ikke regnvotter uten for på hm.com,jeg. Har du nærmere anvisning?

Skrevet

det var rart for jeg har kjøpt mine der. er vel ikke sesong for det nå, men hvis du ringer de kan du sikkert få tak i det. de har det nok på lager

Skrevet

Tusen takk for tips!

Jeg skal gå innom både H&M og KappAhl etter jobb og se hva de har - og eventuelt klippe ut foret hvis de bare har med for inni. Føles litt vel brutalt å klippe vekk det fine foret i de dyre og tilnærma ubrukte vottene vi har fra før.

Kanskje Lillebror som er på vei vil komme til å bruke dem? :-)

Spurte etter regnvotter uten for på XXL i går og fikk til svar at de pleide å ha på høsten og våren, men ikke på vinteren. Tydeligvis en sesongvare. Så jeg har nok vært for seint ute med handlerunden i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...