sjøhesten Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hei alle sammen, Bor i Trondheim og har lett overalt etter regnvotter til gutt på 1,5 år uten for inni, men har ikke funnet noe sted. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Nettbutikk? Visstnok hadde de hatt slike votter på barneutstyrsbutikken Bebito på Solsiden, men hadde ikke flere igjen i riktig størrelse. De andre butikkene ser ut til å kun ha slike med for inni, men junior prakker litt for mye med spaden i sandkassa og nekter å bruke dem. Overveier å klippe ut foret i de dyre regnvottene vi har allerede...
Aubergine Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hvis du ikke får tak i votter på adressa over her, kan du, (det er kanskje litt barbarisk...), klippe ut foret på et par du har.. Jeg kjøpte noen rimelige regnvotter i den lokale barneklesbutikken, klipte ut det dumme foret, som var helt umulig å ha med å gjøre, og bruker et par "prinse-ull"-votter inni og regnvottene utenpå. Da får han kjempegodt grep om det han vil, og så har jeg et par ekstra ullvotter i lomma, i tilfelle det kommer litt vann inn gjennom sømmene. Når det blir kaldere bruker jeg bare noen tjukkere ullvotter under.
nuit Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Hei Fant ikke regnvotter uten for på hm.com,jeg. Har du nærmere anvisning?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 det var rart for jeg har kjøpt mine der. er vel ikke sesong for det nå, men hvis du ringer de kan du sikkert få tak i det. de har det nok på lager
sjøhesten Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk for tips! Jeg skal gå innom både H&M og KappAhl etter jobb og se hva de har - og eventuelt klippe ut foret hvis de bare har med for inni. Føles litt vel brutalt å klippe vekk det fine foret i de dyre og tilnærma ubrukte vottene vi har fra før. Kanskje Lillebror som er på vei vil komme til å bruke dem? :-) Spurte etter regnvotter uten for på XXL i går og fikk til svar at de pleide å ha på høsten og våren, men ikke på vinteren. Tydeligvis en sesongvare. Så jeg har nok vært for seint ute med handlerunden i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå