Gå til innhold

Jeg må ha verdens søteste jordmor..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min kommune (som i mange andre kommuner) er ikke jordmortilbudet verdens beste, jordmora er her bare 2 dager i uka, og jeg har 2,5 times kjøretur til St. Olavs - uten jordmor i ambulansen. Heldigvis er jordmora en utrolig snill dame, hun gir ut mobilnummeret sitt, og sier at det er bare å ringe om det er noe. Hvis hun er på den andre jobben sin (1 time unna her) kan vi komme å hente henne om vi ønsker følge til St Olavs.

Så til saken: I dag ringte hun meg bare for å spørre om alt var bra med meg, for hun hadde ikke sett meg på en stund (14 dager siden sist jeg var hos henne). Hun lurte på om jeg ville ta meg en tur før jul (jeg skal på kontroll hos legen i morgen, og tenkte å bestille meg en time hos JM da) Hun gjentok at det bare var å ringe henne om jeg fikk vondt eller noe, så skulle hun iallefall gi meg råd om ikke annet. Hun er bare så utrolig omsorgsfull, og det var like før jeg sa til henne at du er sååååå søøøøøøøøøøøt! :) Jeg har respekt for den dama altså, hun gir så mye av seg selv!! Hadde bare alle vært som henne..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Og så herlig og trygt å ha ei sånn jordmor :-). Eg er også veldig fornøgd med mi jordmor, men eg skjønna at det e endå viktigare for deg som er langt frå sjukehuset og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...