Gå til innhold

Vekt , mat...

Anita65

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 uker på vei nå. Formen er sånn passe, kunne vel vært bedre, men det går greit. Har jo lite jern, men håper det har steget når jeg skal til legen på fredag...De siste dagene har jeg hatt litt smerter i magen , minner litt om luftsmerter. Har egentlig hatt problemer med maten hele tida. Blir fort kvalm, og kan ikke spise meg mett. Plutselig kan jeg bli kvalm, og evt få skikkelig vondt i magen etter at jeg har spist, og så kommer alt opp igjen. Jeg blir så lei, tør nesten ikke å spise hvis jeg er borte..Er det noen som har det slik ? Er det magesekken som kan ligge i klem, eller? Magen er utrolig ømfindtlig.Har halsbrann og raper mye.Har ikke hatt det slik i mine tidligere 3 svangerskap. Da har jeg kunnet spist det jeg har villet, og lagt på meg mye, opptil 30 kg. Det er ikke akkurat noe ønske da.Nå er kun 3 kg kommet, og det har vært sånn i allefall 3 mnd, men magen vokser, så man skulle tro babyen har det bra. Skal jo nevne dette til legen på fredag, men hadde vært interessant å høre om noen andre har det slik ? Evt gode råd tar jeg imot.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...