SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 13. desember 2006 #1 Del Skrevet 13. desember 2006 ammer hver 3 time på natta, og begynner å bli litt lei... jenta mi er 5 1/2 mnd... hun får mat 19.00, 22,01,04,07... av å til mer mellom 4 å 7... for jeg er for trøtt til å gjøre noe annet....!! skifter som regel ei eller to bleier i løpet av natta, da hun har bestemt seg for å tisse mest mulig da, og bæsje i 6 tida på morran... tnkte å begynne med 22-puppen, for så å ta de vekk en etter en, men hvordan gjør jeg det?? noen gode råd???+ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446156-n%C3%A5r-skal-man-begynne-%C3%A5-avvenne-nattapuppensamme-som-0-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleh Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Må du skifte bleie om natta? Snuppa her hadde blytunge bleier etter natta, med full bespising og greier - men sov like godt med våte bleier.. Ta heller 'alt' kl 6 om du får til det. Da slipper du på lang sikt - når hun en gang begynner å sove hele natta å stå opp for og skifte bleie.. Ellers høres mattidene dere veldig kjent ut, og rundt 7 mnd kuttet snuppa lilla vår ut 01-måltidet og 8 mnd 04-måltidet... Hun avvente seg selv da hun fikk grøt morgen/kveld+middagmat. Da trengte hun ikke mer på natta. Men det skal også sies at for meg var ikke nattamming noe problem, vi våknet, hun spiste og så sov vi videre nesten med en gang igjen. Da ammet jeg liggende i senga vår, så jeg våknet ikke orntli' . Dermed orket jeg også nattamming til snuppa valgte det vekk selv. Har du prøvd å ta henne opp og gi pupp før du legger deg? Da slipper du kanskje 01-måltidet? Jeg ville i all fall satset på å fjerne det først, om du skal gå aktivt inn med avvenning nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446156-n%C3%A5r-skal-man-begynne-%C3%A5-avvenne-nattapuppensamme-som-0-1/#findComment-7456402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2006 hun våkner av bleiene, kanskje fordi jeg har lagd den vanen også??? prøver å bytte max to bleier, men det kommer så sinnsykt mye bæsj når det først kommer, så istedet for å kline alt utover i en allerede full bleie, så tar jeg det skiftet.. sambo roet henne nå kl 22.30, tok en time med bæring og byssing, men uten pupp=)så da sover hun kanskje til 01, og da skal hun få, da har hun tross alt vært 6 timer uten mat, og det er godt gjort... så får vi se utover.. ga henne hirsegrøt for første gang i dag, har fått risgrøt før, tror kanskje hirsen metter mer..jeg ble iallefall mett av det jeg fikk, hehe=) takk for svar da=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7446156-n%C3%A5r-skal-man-begynne-%C3%A5-avvenne-nattapuppensamme-som-0-1/#findComment-7456616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå