SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 ammer hver 3 time på natta, og begynner å bli litt lei... jenta mi er 5 1/2 mnd... hun får mat 19.00, 22,01,04,07... av å til mer mellom 4 å 7... for jeg er for trøtt til å gjøre noe annet....!! skifter som regel ei eller to bleier i løpet av natta, da hun har bestemt seg for å tisse mest mulig da, og bæsje i 6 tida på morran... tenkte å kanskje begynne med å kutte ut 22 puppen, for så å ta de neste etterhvert.. men hvordan gjør man det??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Får hun noe fast føde? feks grøt? Høres ut som hun kanskje trenger det. Da kan det jo hende hun sover lenger. Må nok også prøve å være litt konsekvent, med å ikke gi pupp om natta, før du skjønner at hun virkelig er sulten. Er jo ikke sikkert det er det hun er. Hvis hun tar smokk, kan du jo prøve å dytte inn den i stedet
mamma_74 Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Jenta mi var også sånn, hun er like gammel. Jeg ble helt sprø av det, for hun ble så våken etter pupp også. Jeg kuttet tvert på nattpupp for en mnd siden, hun fikk før hun la seg klokken 19 og første gang igjen ved 5-6tiden. Det gikk kjempefint med en gang, faktisk. Dyttet inn smokken, bare. Det skal sies at det ikke ble noe vræling av det, hadde det blitt det hadde jeg ikke gjort det så brått. Bare litt småsutring. Etter en uke nå med mye tull på natta er vi tilbake til pupp en gang ved 3-tiden. Det synes jeg er helt greit:-) Litt kos må man jo ha.
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 hun får litt grøt på kvelden, men er ikke oppe i full posjon enda, hun får det hun vil ha=) hun er5 nok ikke sulten kl 22, men er redd jeg har gitt henne en dårlig vane med å få mat døgnet rundt ca hver 3. time... for det er nesten på minuttet hun våkner hver kveld...men nå skal pappan ha juleferie, så da skal han jammen få ta i ett tak for å avvenne 22. puppen..prøvde å jage han opp kl 4 i natt for å roe vesla, men det resulterte i pupp til slutt... hun er ganske lita av vekst å, på 5 mnd kontroll var hun 6180 gram og 61 cm, så vil jo gi henne all den maten hun vil ha..ikke lett detta... prøver med litt mer grøt i kveld, så får vi se åssen det går=) takk for svar=)
gerd Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jeg ville heller kuttet puppen kl 01 eller kl 04. Klokka 22 er da ikke nødvendig å kutte ut enda? Da er du jo likevel våken?? Gi mer grøt om kvelden og kanskje om morgenen også?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 ca 6 mnd sa de på helsestasjonen i dag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå