Gå til innhold

April: har så lyst å avslutte studiene...

Anbefalte innlegg

Men da mister vi 80.000 kr!!!!!!!!! Men jeg er så lei nå, og henger ikke med i det hele tatt... Og det er ikke spesielt moro... Det henger over meg hele tiden og jeg blir rett og slett kvalm av å tenke på det... Det er kjempevanskelig pensum, og jeg rekker ikke over å få lest noe særlig, og det jeg får lest forstår jeg ikke bæret av... :( Hva skal jeg gjøre???? vi har jo egentlig ikke råd til å gi slipp på alle de pengene, men ååh...det tar alt overskudd jeg har, og gir meg ikke akkurat superhumør om dagen... HAr bare lyst å sette meg ned og grine...

Hjertesukk fra en rimelig skolelei

Fortsetter under...

Huff, skjønner deg såååååå godt... Jeg var så skolelei i vår... det gikk på humøret, ble mer og mer deppa :o( Så til slutt fant jeg ut at jeg skulle ta et år permisjon og bare tenke på om jeg faktisk vil dette.. Og nei, det vil jeg ikke.. så jeg har bestemt meg for å slutte... Heller tenkt å gå førskolelærer.. Men det får bli om noen år når jeg er blitt motivert igjen..

Men uansett nok om meg ;o) Hva er det du studerer??

Har du lenge igjen??

Var ferdig utdannet lærer i vår, og så fant vi ut at vi skulle ha en til, så jeg slengte meg på nettstudier som videreutdanning innen "IKT i læring", sånn at jeg skulle få fødselsstipend mens jeg er i permisjon... Siden jeg ikke har jobbet noe så får jeg jo ikke noe arbeidsledighetstrygd eller noe støtte fra nav eller trygdekontoret eller hvem det nå er som betaler ut penger nå...

Men det viste seg at studiene ble litt for avanserte for meg, ene oppgaven har faktisk mannen min skrevet hele..bare for å få levert noe... Studiet er jo ferdig nå til våren, og jeg skal i permisjon i mars...men det er svære oppgaver som skal leveres før den tid, og jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal komme gjennom dem..!!!

ok, så det er slik det henger sammen.. Huff, skjønner godt at det er vanskelig å gi fra seg 80 000 ja... Men man må vel nesten tenke på hva som er best både for seg selv og familien.. 3 mnd til med mange store oppgaver kan slite.. men man må jo selvfølgelig tenke på den økonomiske biten også, om man i det hele tatt greier seg uten de pengene.. Det er kjipt at det skal koste så mye å leve altså!!

aner ikke helt hva jeg ville gjort i en slik situasjon jeg altså... håper dere finner ut av det ihvertfall... Bruk mye tid å tenk over om det er verdt det :o)

Masse lykke til :o) ( har troen på at du gjør det rette uansett jeg)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...