Gå til innhold

16 år...+

*Troika*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål;

hva får 16-17 åringer til å ønske så sterkt å bli gravide?

Hva med utdannelse, reising til eksotiske steder, få erfaring fra livet før man etablerer seg med barn?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste på 16-17 år som jeg har sett her inne er ikke planlagt gravide heller da.. kanskje det er noen som er planlagt gravide, men ikke som jeg har sett... de fleste som har planlagt har fylt 18, etter det jeg har fått med meg hvertfall...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre engang jeg.

Utdannelse kan man sette på vent.Man er vanligvis hjemme et år, men livet er jo ganske langt er det ikke?

Noen vil heller stifte familie en å reise rundt å oppleve verden..

Fikk sønnen min da jeg var 16 og kunne ikke hatt det bedre.

Istedet for å reie til eksotiske plasser, drar vi til en plass for unger der han kan leke å boltre seg!Gjør ting sammen, vi er en familie og vi trives utrolig godt med det.

Livet blir ikke snudd på hode,man kan gjøre ting selv om man har barn vettu :)

Skrevet

Så lenge vi er over 18, og planlegger, så kan ikke du si noe på det. For vi er myndige. Foressten, du har ikke noe du skulle sagt uansett, for du er ikke mora mi ;-)

De fleste som er rundt 16 år har blitt uplanlagt gravide, så de er bare flinke som tar konsekvensene av det som skjer med dem.

Utdanning går ann å sette på vent. Og det samme med å reise. Det kan man gjøre når man er pensjonist og har mer penger til det. For selv om vi får barn tidlig så vil ikke det si at vi blir minstepensjonister. Vi har maaaaange år fremfor oss vettu...

Skrevet

Jeg var 17 da vi begynte prøvingen, nå er jeg jo 18 og gravid da. Grunnen til at vi ønsket oss barn er nok akkuratt den samme grunnen til at alle andre mnsk ønsker seg barn. Men hvorfor ønsket kom så tidelig hos oss, det vet jeg faktisk ikke helt. Kanskje fordi vi ble tidlig etablert, og ting lå mer til rette for barn enn hos andre unge? Vi er nå forskjellige, noen får barne ønske tidlig andre sent.

Skrevet

Jeg er ikke gravid selv men kunne gjerne tenkt meg en liten en. Det er utrolig mange som er skole leie og ikke vil fortsette på skole når man begynner på videregående, hva kan være bedre en å ta et friår i mamma permisjon??=) Barn trenger ikke være et hinder på reising. Jeg tror nå at når jeg å typen får barn vil vi fortsatt kunne reise. Jeg og moren min reste veldig mye de to første årene av mitt liv! Jeg kan godt se tankegangen din, men vil man ha et barn kommer det så mye positivt ut av det, at det lille negative vil du ikke orke tenke på en gang........... Vil jeg tro=)

P.S Du er jo trolig nyskjerrig selv, siden du er inne på denne nettsiden?=)

Skrevet

hva får 30-40 åringer til å ønske så sterkt å bli gravide????

barn er jo ikke et hinder når man skal reise når man er ung og vil ta en "eksotisk" reise, enn når man er gammel og vil ta en "eksotisk" reise!

mange av de unge (her inne) har mer erfaringer i livet enn det noen av de gamle noen gang kommer til og få!

Skrevet

Jeg synes det er dumt å rakke ned på de som er 16-17 som skal ha baby. Jeg er selv 16 år og gravid. Å jeg planla jo ikke at jeg skulle bli det. Men jeg holder på med utdannelsen min nå jeg, og skal fortsette med den etterpå, så jeg skjønner ikke problemet. Mange sier at man ødelegger ungdoms tiden osv. Jeg synes ikke jeg går glipp av noe jeg. Hva skulle det ha vært da? Masse tull og fylle kvelder. Det klarer jeg meg fint uten altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...