Cocoon Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 5 dager på overtid dukket TR opp i dag, også jeg som trodde jeg hadde sendt henne på 9 måneders ferie.... hun likte tydligvis ikke reisemålet, siden hun kom så fort tilbake... Skikkelig dårlig gjort av kroppen å komme med så mange forvarsler og antydninger om at noe annerledes er på gang, for så å peke nese og le av meg når mensen kommer.... :-( Det rare er at nesten alt har vært annerledes denne mnd, men det var tydligvis ikke nok.... så da får jeg bare tusle inn i min 11. pp, og håpe at det kanskje blir den siste..... :-( Møkka dag!!
♥ DAME Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Fader meg så surt ja ( Jeg lurer på om jeg får mens denne gangen, er så lei av å vente, vil nesten at dagene skal gå veldig fort. Jaja, lykke til neste gang ) Alle blir jo gravide, så det må no bli oss snart også )
attpåklatt!! Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Uffda!!! Merkelig at hun ikke tar hintet.. når hun er så uønsket!! Sender deg mange trøsteklemmer, og lykke til videre!!!!!!!!!! kosemoseoverdose
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Kjedelig ja.....Men ikke gi opp.....Snart er det deres tur:) Masse lykke til til dere... jente 77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå