Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hva er dette. trudde først det var soppinfeksjon men er ikke sikker lenger. Det klør er ildrødt, akkurat som huden har flasset av. svir sinnsykt når eg tisser fordi eg har akkurat som sprekker i huden. nå har eg verk på begge sider inn mot beina, i v*en liksom. kan det vere betennelse? Noen som har hatt dette og kan det vera sopp som eg har gått litt lenge med? Begynnte vel da eg brukte kondom, usikker på om eg tåler det.( gnagsåraktig) takker for gode råd! Bruker pevaryl kur mot sopp.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Her må du nok bare ta deg en tur til legen. Må ikke gå spnn så det blir skikkelig betennelse og byller og sånn=( Ring med det samme!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 huff ja, bør vel det. har ny lege så kanskje hun kan hjelpe får det en gang i året ca, på høsten, skulle tro det var noe jeg reagerte på.har vært hos lege uten å bli klokere, fikk salve for eksem... bare tenkte at kanskje noen har hatt det samme...og vet hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå