Brillemamma Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Gutten min har alltid vært snill og rolig om natten. Har sovnet i 22 tiden og sovet til 4-5 og fått mat, sovnet igjen til 7-8 og fått mat. Nå de 3 siste nettene har han ikke våknet for å få måltidet i 4-5 tiden. Sover fra kl22 til 8-9... Er helt utrolig synest jeg! Kommer dette til å vare, eller er det bare en periode tror dere? Han er 12 uker gammel... Han får siste måltid på kveld kl 21:30..
Traveltobarnsmor! Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 hmmmmm kanskje det varer, men opplevde det samme da min var 3 mnd. han var mye våken på dagen , så han sov hele natten. nå er han ni mnd og våkner mange ganger om natten!
Brillemamma Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2006 Ja, han er en del våken på dagen, kanskje derfor. Jaja, må nyte det så lenge det varer iallefall!
Traveltobarnsmor! Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 de blir veldig nysgjerrig på verden og har vel ikke tid å sove på dagen!! Min skal egentlig sove i sengen sin nå, men har slår smokken i sprinklene og synger...eller roper på mamma. syns ikke jeg gjør annet enn å få han til å sove haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå