Gå til innhold

Hvordan er det mulig????


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Vekta mi har stått ganske stille de siste 3 ukene egentlig. Jeg gikk på vekta idag tidlig for å bare se... den viste 2kg mindre!!! Plutselig har kiloene gått av! Er jo bare 3 dager siden jeg vegde meg sist.... Da har treningen og sunt kosthold gitt plutselig resultater da! Så bra!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da!! Jeg har også hatt em litt treg utvikling i det siste, og i helgene pleier jeg å ose meg litt, så da går jeg som regel opp litt hver mandag. Men denne gangen hadde jeg tatt av 500 gr!! etter div utskeielser på hyttetur:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte sånn når man har vært på slankern en stund at kroppen begynner å "spare inn" så forbrenninga går saktere. Gjort noe anderledes uten å tenke over det som kanskje satte opp forbrenninga igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk begynnt å spise litt oftere enn før... Og en del sunnere...:) Men synest det er rart at det skal vise -2kg 3 dager etter jeg var på vekta liksom... Men kjempegøy! Plutselig bare 6kg igjen til vekta er som før!!! Og så har jeg begynnt å trene annenhver dag for 2uker siden. Sikkert litt det som har slått inn og plutselig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskebalansen som har stabilisert seg hos deg tenker jeg ;) man kan stå stille i maaange uker, for å så gå ned mye en anna uke :) flink er du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...