Gå til innhold

hornsalt og smult i USA???

babyphat2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei til alle dere 'first timere' som skal feire amerikansk jul. Ville bare fortelle dere om Norwill - der kan dere bestille Norsk mat (også julemat osv.). De holder til i Fort Lauderdale området i Florida. Sjekk www.Norwill.com. Jeg bestiller juleribbe, medisterpølser, surkål, tyttebær (Nora), skjokolade og annet julekos derfra hvert år!!! mmmmmm......De har pinnekjøtt også. Vnligvis må julebestillinger være inne innen midten av Des., men kanskje neste jul!? Eller hvis man ville ha andre ting selvfølgelig. God Jul alle sammen!

first timers!!hahahha

var akkurat inne aa sjekket utvalget.........:( ok.

De har jo det viktigste MELKESJOKOLADE!! og noe som jeg ogsaa savner. Roedbeter! knekkebrod og brunost! MMMMMMMM

Har ikke dere cravings paa norsk mat naar dere er gravide??

(eh...hvis dere er gravide da? dette er jo BIM...)

Vet iallefall om en nettside til...men den er jo norsk, saa det blir dyrt med frakt, men VERDT det syns jeg da!

www.norskmat.com

litt bedre utvalg...

:)

Annonse

til tessmama

jeg er i min 17 uke nå og har en datter på snart 2 år. Håper du hadde en fin julefeiring! Vi laged fårikål og spiste sjokoladekake. veldig fin jul med oss tre i familien.

Vi flytter hjem i februar, så nå føler jeg snart at vi er på vei hjem. Har da vært her kun i 6 mnd pga studier. Er kjæresten din fra Juniten?

• 2 uker senere...

ÅÅhh...leser innleggene og tenker.....så heldige dere er som er i USA å får oppleve amerikansk jul!! Jeg elsker USA og har vært der borte en del ganger, og jeg blir bare mer og mer fasinert av det landet,menneskene og hele pakka!! Synes dere som er der borte er utrolige heldige som kan være der i julen! (og resten av året) Jeg har hatt ganske mange ferieturer forskjellige steder i USA, men nå har jeg fått to barn, kjøpt hus og bil, og ikke akkurat rom for dyre ferier. Men savner det utrolig masse....:) Selv om norsk jul er helt spesielt.. :)

Hvor i USA bor dere da?

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...