Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har spurt deg mange ganger. i går sa du det ble negativt først, og at det løsnet seg. du fikk opp forståelse, hva ser du mer ang. det?

du har tidligre skrevet at vi kommer til og få avlastning, hjelp av fagfolk til og få hjelp med ting.

stemmer ikke det?

eller hva? er ganske usikker på ting nå. veldig usikker.

mannen min fjerner seg lengre vekk. sier han kommer til helgen . men vet ikke jeg.

håper du kan se dette som jeg spørr om, er mye .

takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7445205-kj%C3%A6re-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

I den saka som holder på,fekk eg opp ordet forståelse etterkvart.Eg veit jo trass alt ikkje kva den saka går i sånn set, difor blir jo svara litt deretter.For det må nesten bli slik du tolker det i den samanhengen som du er i/saka.Men det var der eg først får opp negativt, at det trass alt vil kome forståelse etterkvart.Bedre kan eg ikkje sei det.Men det som kjem opp til meg gang på gang når eg ser på dere, er at det er kun hos dere svaret ligger, for ting i livet er ikkje alltid gitt på førehand.Noko er berre skjebnestyrt,mens mykje anna er opp til oss sjølve, og de valga me tar. Så dere må nesten kjenne etter kva som blir det beste for dere to på sikt, og familien i det heile.Kva vil alle parter ha igjen for? Ting,som sagt,vil løsne på ny året, og då vil svara komme til dere. Er ikkje heilt sikker på at han kjem til helga,men eg føler det kan være sunt at dere er i frå kvarandre ei stund,får tid til å tenke,kvar for dere.Lykke til.Livet er jammen ikkje alltid like lett,men som regel så kjem ein styrka ut av de krisene ein opplever i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...