Gå til innhold

Positive tanker, men...


msds

Anbefalte innlegg

...får plutselig ilinger helt nederst omtrent der barnet skal ut.(er 4+4 på vei) Dette er ikke spes. vondt, bare ubehalgelig. Noen andre som har det sånn? Dette begynte i natt og har merkert det kanskje 3 ganger til nå. Ellers innbilder jeg meg at det å fylle livmor med kjærlighet er å tenke positivt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du tenker på hvor mye kroppen din skal igjennom nå fremover, så er det ikke så rart om det iler og drar og stikker og verker både her og der!

 

I tillegg så kjenner du nok litt ekstra godt etter om dagen også-

 

Så lenge du ikke har sterke smerter og så videre, er det ingenting å bekymre seg for. det viktige er som du sier å tenke positivt og være glad over det mirakelet som skjer!

 

Fremover kommer du nok til å verke ganske mye i livmor/eggstokker/underliv, men prøv å tenke på hvordan kroppen din jobber for å få dette mirakelet til å skje! Jeg liker å tenke på det nesten som en byggeplass. da kjennes det hele stort sett naturlig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplever stikkinger, ilinger eller hva man skal kalle det som nesten kjennes ut som kramper og som beveger seg bak mot endetarmen innimellom. Har lest at flere opplever dette, og mener bestemt at jeg også hadde det sånn sist jeg var gravid. Livmoren gjør akrobatiske øvelser forklarte min lege meg :) Tror nok man opplever rare ting med tanke på alt som skjer i livmoren nå. Går sikkert kjempe fint!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...