Cackleberry Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Testa nettopp jeg - ikm 11.des. Og den var positiv gitt! 1pp så dette kom litt overraskende på. Tror jeg skal la det synke inn, og så skal jeg feire når det går opp for meg. Tenk at lille gutten vår skal bli storebror! Sender babystøv til alle sammen her inne!
attpåklatt!! Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Så bra!! Godt å høre at det kan gå fort også... Gratulerer så mye!! Lykke til videre!! Og kos deg!! takker for støv.. Klem!
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Ja.OI! Gratulerer så mye=o) Lykke til videre=o) Klem
Cackleberry Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Tusen takk! Leste nettopp tråden "Ikke for at jeg ikke vil ha dere her,men...." og fikk litt dårlig samvittighet for innlegget mitt... Var ikke meningen å støte noen - ville bare takke for meg jeg. Krysser fingrene for at dere snart følger etter til 1.tri, både dere som har prøvd en stund og dere som håper å bli prøvere snart.
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Neimen, ikke ha det da... Synes det er bare koselig jeg... På første forsøk er jo bra det...=o) Men du støter ikke noen her... Bare vi som er litt...ja, hva skal jeg si, hormonelle uten spirer...hihi...=o) Kjempe gøy at det gikk så fort... Liker å lese om de som får det til med en gang..Og de som har slitt litt... Ikke tenk på det du...Kos deg med den voksende magen din...=oD Det er jo min skyld ikke din...=o) GRATULERER SÅ MYE...kan ikke få sagt det nok... *klemme deg* =oD
Cackleberry Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2006 *klemme tilbake* Tusen takk skal du ha. Det er fullt lov å være hormonell uten spire. Fikk vel bare forsterket min allerede gryende dårlige samvittighet for graviditeten...storebroren min og samboeren sliter nemlig med å bli gravide, og jeg syns på en måte at vi "sniker i køen" siden vi venter nr 2. I tillegg er det fare for at jeg går glipp av bryllupet deres til høsten, siden det kræsjer litt i forhold til terminen min... Ha en fin dag *BabyCakes*!
camelia4årpåvent Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Hurra Hurra Hurra! Gratulerer! Kos dere masse fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå