Gå til innhold

Lucia-Twilight....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nok ikke kvitt meg i dag heller......

Har brukt dagen hos jordmor i dag og ellers gjort husarbeid....

Trodde nesten jeg var i gang i natt da.. Lå tre timer med regelmessige kynnere som det var skikkelig tak i...Sovna til slutt og borte var de...

Blir satt igang på tirsdag, så det er uansett ikke mer enn seks dager igjen.... phu... gleder og gruer meg....... Lucia feiring blir det dårlig med her i huset siden unga er ferdig med barnehagen....Er litt trist da jeg er utrolig glad i jula og alle tradisjonene som følger med... Men, er vel ikke lenge før en kan ta del i det igjen når en får en ny liten frøken....er det ikke ei jente så sliter jeg foresten... alt er rosa....Har ei svigerinne som kjøper alt til datteren sin, og hun er 6 mnd. Alt havner hos meg, heldig, men det er rosa..... 3 ultralyder sier jente, men de har jo tatt feil før.....Da får han bli homo sier jeg....."spøk#

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..ja..det er ikke greit akkurat det med å vite hundre prosent hvilket kjønn det blir...jeg så at det var gutt på ultralyden selv jeg da...så her går det i blått så det synger etter...skulle det mot all formodning være riv ruskende gæli har jeg sååå sinnsykt mye tøy etter vesla så det er på en måte greit..eneste dumme er at jeg har brukt noen kroner på disse klærne og at merkelappene på de minste trøyene er tatt av allerede..men men det er jo bagateller....velskapt så er det det samme for meg om det er gutt eller jente...har liksom til begge deler vi da...jordmor bekreftet at det var en gutt...det var liksom ikke til å¨unngå å se..hehe..

Skrevet

Ingen action enda hos deg Beth altså....men nå skjer det jo noe snart uansett :o) Du får bare hvile deg og lade opp så best du kan! Har også hørt på 3 UL at det er en jente, men helt sikker kan en jo ikke være nei! Har mest holdt meg til nøytrale farger, men har kjøpt litt rosa - klarte ikke la være :o) Snart har vi svaret ute hos oss!

Får besøk av en venninne fra jobb snart, har akkurat satt muffins i ovnen - takk og pris for Toro :o) Måtte også ut å kjøpe juleskum etter å ha sett en annen "dum" tråd her...så lett å lede, og så lysten på godterier for tiden!

Ha en fin kveld da jenter!

Skrevet

Stinemor: Muffins hørtes godt ut - var det lett å lede du sa? Plan, nå fikk jeg jo lussekatter av de snille barnehagebarna som kom for å synge for oss gamlingene, men muffins er jo bare _så_ greit å bake.

Beth: det var deg jeg hadde i tankene da jeg spurte om det ikke var stille fra en del, ja - så ikke senere enn tirsdag uansett? Blir spennende å høre hva du får. Selv er jeg jo nå overbevist om gutt (hele utstyret var der i uke 18, om enn 3 mm langt...), men hadde det dukket opp en liten jente skulle jeg ikke klaget nei! Den ekstrashoppingen skal jeg med glede ta:) Huff, høres jo ut som verdens verste kjønnsfascist her, men ser litt mørkt på familielivet framover med _bare_ hankjønn rundt meg. Ikke for det, lillegutt i magen er så usannsynlig velkommen:)

Nei, nå skal jeg pusle litt i huset tenkte jeg, LT er i seng og sover forhåpentligvis, naboen går tur med bikkja og parabolen har gitt opp i stormen. Takk og pris at jeg får inn "House" med vanlig antenne!

Skrevet

da var vesla i seng og jeg skal stelle meg litt tenkte jeg...skal en tur til min mamma og møte barseljentene...

vi er en klubb som møtes en gang i måneden...kaffe og kaker el. smørbrød..den stilen der..egentlig mamma sin barselklubb da..har en bror på 6 år...men jeg ble med da jeg gikk gravid med datteren min og er fortsatt med..

I tilegg har jeg min egen barselklubb fra etter at datteren kom til verden da...så forrige søndag var det pepperkakebaking med jentene og alle barna da...møter også de en gang i mnd..det er liksom litt mer moro med dem da iogmed at de er litt mer på min alder...men somsagt er jeg bare glad for å komme meg litt ut om kveldene nå så lenge jeg orker liksom..

er ikke lenge til amming og sånn tar litt av tiden min..hihi...men jeg gleder meg til det..

ha en fortsatt fin kveld da folkens...

snakkes vel her imorgen tenker jeg...

heyda =0)

Skrevet

Godt å høre at noen faktisk legger merke til at en er borte en stund.......blir rørt.....snufs........ men pokker.. skulle gjerne vært borte ja... vi får prøve igjen i natt... gleder seg nesten hver kveld til å legge seg. Tenk hvis det skjer noe.......... tenkte egentlig å legge meg til barnetv, da kan jeg ligge lenge da......skal gi beskjed jeg om det skjer noe.........vi høres nok i morgen.....natta

Skrevet

Beth72: klart vi følger med! Syns forresten det er litt søtt å tenke på at du gleder deg hver kveld du legger deg - det blir omtrent som unger på lille julaften - HAR nissen vært her inatt? hehehe...

Stinemor: har gått fra å være kjempeimponert til kjempesjalu på dere bakere... jeg vil også ha stekeovn igjen! Men når det gjelder de 1-2-3-muffinsene så kan du få ha de for deg selv... joda de er kjempepraktiske men av en eller annen grunn så tåler jeg dem ikke...

Sponge: jeg har litt den omvendte tanken faktisk... stakkar mannen min, han blir det eneste testosteron-innslaget i hele familien med kone, to døtre og ei kastrert hannkatt... det kan nok bli litt mye rosa, hårstrikk, klær og smykker for en stakkar mann til tider... men han har jo min far å støtte seg til - han har levd de siste 18 åra med kone, tre døtre og i det siste et kvinnelig barnebarn også, hehehe :)

Skrevet

Venter prins: hvor gammel er jenta di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...