Honningmelon Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jenta mi på 3 uker har begynt å tulle sånn ved puppen! Hun er tydelig sulten,og jeg legger henne til puppen.eg kjenner melka kommer,men når den kommer,begynner hun å vri seg og kave,og slipper puppen. Tenkte det kanskje var fordi melka kom fort,men hun har da ikke gjort sånn før?! Og hun kan drive slik å styre leeeenge ved puppen.Hun slipper den x antall ganger,og jeg blir så frustrert!!!! Hvorfor driver hun sånn???
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Har hun en favorittside hun ligger på? Gjelder dette begge pupper, eller bare den ene?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Bruker hun smokk? Jeg bruker av og til å gi smokkenførst, og så lure puppen inni hvis det er mye kaving. Lykke til da.
Honningmelon Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Hun bruker ikke smokk... Jeg vet ikke om det er tilfeldig,men virker litt som om hun kaver ekstra ved høyre pupp.¨Men,hun har jo ikke gjort det tidligere?! Skjønner ikke dette jeg,og det er så frustrerende!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Ja, sånn er min jente også. Hun var 3 uker i går.. driver også å tygger litt på puppen liksom, og sutter på den får hun spytter den ut.. skjønner ikke hva hun driver med.. er oftest høyre pupp her også.. merkelig greie.
~mamma~ Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Gråter hun og virker irritert? Jenta mi er slik når hun er overtrøtt. Da jeg skjønte det, og fikk henne til å sove før, ble det bedre! (Men da var hun noen uker eldre enn jenta di)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Du har ikke spist noe ho reagerer på da? Det kan være økedager også :=) Det kan være begynnende kolikk :=( (begynte slik hos oss og etter på kom bena opp mot magen og mye luft) Se på kroppen også Kan hende ho rett og slett er trøtt og vil kose med puppen for å sove og ikke og å spise ikke rart ho bir sint da
Sigbeth Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 jeg stoler på at du som mor vet når hun er sulten eller ikke, men det jeg har erfart erat babyen holder på sånn når han enten ikke er sulten, eller det ikke kommer melk ut. kan også være luft - prøv med en rap!
♡ A & E ♡ Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 når sønnen vår har begynt sånn har jeg prøvd å amme liggende og det har hjulpet for oss. har iblant opplevd at d er for mye lys og lyd rundt ham så han på en måte blir overstimulert og hjelper da å roe alt ned. vet jo ikke om d er det for din del da.
Honningmelon Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2006 Ammet henne nå i sta,og da tok hun venstre puppen helt fint.Men,hvis jeg prøver å legge henne til høyre,blir hun urolig,selv om jeg venter med den til neste måltid. Har ikke sopp eller noe,det har jeg sett etter...hvorfor vil hun helst ha venstre??Det virker i allefall sånn... Du,Sigbeth,du sier du stoler på at jeg vet når hun er sulten eller ikke?!Nei,det vet jeg faktisk ikke alltid!Er ikke alltid jeg skjønner om hun vil ha mat,kos eller hva det er. Jeg syns faktisk ikke det alltid er like lett å vite hva en på 3 uker vil. Så du får bare unnskylde meg,men nå ble jeg litt provosert.Mulig jeg er litt nærtagende om dagen...
♡ A & E ♡ Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 sønnen vår drikker bare fra det ene brystet,han er nå 5 mnd, og har holdt på sånn siden han var noen uker gammel! når hun ligger nede så prøv å plasser deg selv eller leker på den siden hun ikke vil ha hodet slik at hun venner seg til å kikke den veien. d rådet fikk vi av fysioterapeut oh kiropraktor.
_svana_ Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Mine gutter gjør sånn om de trenger å rape eller om melka kommer for fort eller for sakte... ikke alltid lett å vite hva som er hva siden gråten er lik. Bare å prøve seg fram, lykke til!
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 min er 5 uker og har hvert sånn noen uker... med venstre... vrir seg og bare rister på hodet.. gråter og er sulten, så tar hun litt før hun river og sliter i den.... spreller med bena og gudene vet.. skikkelig frustrende.. også kan jeh snu jenne til høyre og da ligger hun så fint og spiser... har jobbet masse med det de siste dagene,hvert kjempe oppgitt, men nå nettopp spiste hun jammen meg fint av den med en gang. men prøv litt forskjellig stillinger. her tar hun den hvis jeg lener meg fremover og stapper den inn, også kan jeg lene meg bakover etterhvert... noen ganger hvertfall.... skikkelig frustrerende er det hvertfall.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 heisann honningmelonen:) min gutt fikk en favorittside da han var rundt tre uker, og tok heller ikke høyre puppen.. så da måtte jeg lure han litt:) Brukte tvillingstillinga, har du prøvd den? Legg ei pute på sofaen på høyre siden av deg, og lat som du legger henne til ved venstre pupp, bare du drar henne over til høyre, uten at hun merker det..liksom (skjønner??? vansklig å forklare!!) så lar du kroppen hennes hvile bortover på puta! og en ting til.. skjønne når hun er sulten?? jøsse meg, hun er jo bare 3uker gammel..det vet hun ikke alltid selv en gang..kan jo begynne med pupp..fortsette med uendelige råd og andre ting, så ender det somregel med at det egentlig hun ville ha puppen i utgangspunktet alikevel:) min gutt er snart 8mnd..og jeg skjønner heller ikke alltid om han er sulten eller trøtt.. trenger mange ganger bare litt melk for å roe seg, så ikke tenk noe mer over den kommentaren over her ihvertfall..for den er det isåfall jeg som burde ta til meg..hehe ) mange klemmer fra
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 ring en ammehjelper!!! det har jeg gjort en gang. fått fantastisk god hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå