ann-77 Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Hei, jeg er nå snart nådd bunnen. Er så trøtt å sliten at jeg vet ikke hva mer jeg orker. Datteren min påå 10 mnd sover ikke på natten. Hun får ikke pupp på natten, men litt ellers. Hun ligger med fingrene i munnen og klager, skriker, og griner. Veksler fra det ene til det andre. Pappaen sover der inne i helgene, ellers bytter vi på det. Sover der annenhver dag. Men selv om pappen sover der inne, så våkner jeg og ligger våken og hører på at hun er urolig. Noen råd for hvordan hun kan sove hele natten.... Begynner i jobb om 3 uker og trenger søvn for å klare å være oppegående.. Please hjelp!
Barken Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Hei! Vet hvordan du har det. Dette kan høres litt ut som problemer med tenner som kommer kanskje? Vi fant hvertfall fort ut at sønnen vår var litt "botskjemt" på oppmerksomhet...Han hadde nesten akkurat samme tider å våkne opp på, og bare gråt og gråt. Vi var kjappe med å løpe inn til han, og da var alt greit etter en liten stund. Etter at jeg begynte å bruke litt lengere tid på å GÅ til rommet hans isteden for å løpe, har han funnet ut at han ikke gidder å rope på oss, så hvis han våkner nå så kan han fint legge seg igjen og sove videre. Det hjalp faktisk. Men må jo legge til at jeg hører godt forskjell på om han virkelig trenger oss eller om han bare surrer da. Men trenger ikke være så hysterisk som jeg var før uansett. Det holder med å gå! hehe.. Lykke til videre hvertfall...vet det er slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå