Gå til innhold

Kan jeg være gravid likevell ??? :-(

vekten73

Anbefalte innlegg

heisan

jeg hadde MA pga.BO 14.november...jeg har nå noe symtomer kan jeg være gravid igjen..men lurer fææælt...

jeg var på undersøkelse Ullevål igår pga. magesmerter.Tok UL igår det var fortykkelse i slimhinnen i livmoren men kunne ikke se noe fostersekk enda :-((...B-hcg på blodet var på 5 legen mente at jeg ikke var gravid eller kanskje jeg var var veldig tidlig i graviditeten.. hadde positiv EL 26.nov og vi kjørte på med prøvingen uten å vente på TR... jeg hååååper at jeg er gravid nå....:) har egentlig tydelige syptomer men er litt usikker..

- veldig opplåst i magen - smerter i magen om morgen og kveldene -litt øm i brysten -vondt i ryggen -er kvalm og svimmel i tider men svakt -vondt i hodet -tykt utflod siste uken - Svetter mye om natten

jeg hadde samme symptomene når jeg var gravid sist og måtte gjennom MA.

SÅ jeg lurer nå på om det er noen av dere som har hatt det samme som meg at B-hcg var på 5 først og seinere testet positivt på gravidtetstest ettet IKM???

uffffffffffff ...jeg blir helt sprø av å sitte å vente på IKM

testene viser fortsatt negativt :((

Fortsetter under...

Det tyder på at du kan være gravid, men jeg skal ikke si noe sikkert. Men har du uteblitt menstruasjon, eller er du tidlig på vei? Jeg ville ventet med ultralyd til du er ca 7 uker på vei, da får du i allefall se om alt er i orden med fosteret i den tid. Tykt utflod tidlig i graviditeten har jeg ikke vært bort i, men andre symptomer kan stemme ja. Ønsker deg lykke til.

ja så kom mensen den 16.desember 2 dager for seint men jeg blir ikke klokere av dette...testet svakt positivt den 15.desember og fikk mens dagen etter...fikk blødning med klumper i 2 dager og idag har jeg svaak blødning med friskt blod...testet igjen idag og da var det negativt på testen...tror jeg har mistet den ganske tidlig denne gangen også...:((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...