NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Har skjønt at hun har snudd døgnet i forhold til mat, lurer på hvilken måte det er smartest å snu det tilbake. Hun nekter å spise (jeg ammer) på dagen og hun kan virkelig gå hele dagen uten mat, ikke er hun sur heller. Bare snur og vrir vekk hodete om jeg prøver å friste med puppen. Har begynt å gi grøt på ettermiddagen, men er ikke helt oppe i full prosjon ennå. Så kommer kvelden og natta og hun spiser som en helt, koser seg med puppen og smatter i seg. Våkner både to og tre ganger etter hun har lagt seg, bare for mat for hun sover videre etterpå hun har spist masse- og det er bare kvelden...så kommer det nok både 3 og 4 ganger på natta. Men når det begynner å nærme seg morgen igjen så skal hun ikke ha. Tror det er veldig mye med nysgjerrighet å gjøre, hun får ikke roen til å spise på dagen, altfor mye å kikke på når det er lyst. Kan til nød få i henne noe å spise om jeg slokker lyset og drar ned rullgardinen og ligger i sengen å mater, men synes det er en dum vane og da. Vet jeg må snu døgnet, men hvordan gjøre det?
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Høres ut som oss det der jo! Vi hadde det sånn en uke eller to, så kjøpte jeg middagsglss og DET var godt! Også prøvde jeg å gi litt grøt på morgenen også. Ikke alltid det går, men hun har fått lyst på puppen på dagen igjen hvertfall.OG hun spiser litt m indre på natt, for hun er jo ikke skrubbsulten. Hun er født 22.6 så det var for bare et par uker siden.Kanskje det er noe av det samme hos dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå