Gå til innhold

Drømmer om Jentesex (mest i søvne....litt detaljert assa....)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei....nå har jeg nok en natt hatt en skikkelig våt drøm, og den handlet om meg og en jente(vet ikke hvem) Jeg har alltid fantasert om jenter og likt og se på jenter som har sex (film), men aldri kunne tenke meg å gjennomføre dette i det virklige.

Jeg er singel og gravid nå, men elsket at exen min sleiket meg, og at han kysset meg på munnen som om han sleiket meg nedentil...(sorry detaljer).

Men nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg rett og slett må prøve med en jente i virkligheten fordi jeg tenker såå mye på det.....

 

Eller er det bare jeg som er gravid frustrert fordi jeg ikke får meg noe god sex for tiden....jeg føler likksom at jeg er besatt av tanken.

 

Drømmen i natt var såå virkelig, så alt i detaljer...ååå det var deilig det....

 

Nei, tror jeg blir gal nå assa....er det noen andre som tenker, drømmer eller har det i nærheten av hvordan jeg har det om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi... detaljert ja :0)

 

Jeg også hadde de villeste drømmer sist gang jeg var gravid, voknet opp i de kraftigste orgasmer, hehe :)

Da drømte jeg gjerne at det var flere til stede under akten... Men dette er IKKE noe jeg kunne tenkt med i virkeligheten. BARE EN DRØM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA bare vent dere! De sexdrømmene utvikler seg etterhvert, og så plutselig "tenner" du på ting i drømme som gjør deg KVALM når du våkner!

 

vet ikke hvorfor det er sånn jeg, men vi gravide får visst mye levende drømmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg har ikke hatt så mange sexdrømmer enda, men drømmer om alt mulig annet rart! Hehe, uansett er det gøy at folk gidder å skrive om det på disse sidene, anonyme eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...