2søtesmåh Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har hatt et par(-tre...) innlegg om at jeg har mistet TR. Har vært 99.9% sikker. Dette fordi det var så lenge siden siste gang vi hadde sex siste gang jeg testet meg OG jeg er helt symptomfri. I dag stod det "gravid" i displayet på CB digital. Det var totalt et sjokk, helt uventet. Og nå sitter jeg her og tror noe går sikkert galt, for jeg kan ikke kjenne noenting til denne graviditeten.. Vel, vil unnskylde meg for alle syteinnlegg (men jeg var seriøst sikker på at TR var forsvunnet) og takk for all oppmuntring ) Forresten: Ut ifra forrge TR er jeg akkurat 6 uker i dag. Men kan vel med sikkerhet si at jeg i virkeligheten max er 4. Men kommer selvsagt til å gå ut ifra 6 uker om jeg kommer meg så langt (10-11uker) at jeg skal til første legetime. Da blir jo ordinær UL to uker tidliger ) Jeg kommer fortsatt til å "henge rundt" her inne. 1.tri skal jeg prøve å holde meg unna fra nå av. Hopper direkte til2.tri hvis den tid kommer. Og til slutt,-jeg er et levende bevis på at så lenge TR ikke dukker opp er det håp!! (Så kan jeg komme med oppmuntring for en gangs skyld,- ikke bare syting...) Lykke til alle sammen. Babystøv:*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ganger 1 million sillion billion ) Nok til alle altså.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 HURRA FOR DEG!! Gratulerer så massa. Der ser du at det order seg til slutt =D
attpåklatt!! Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Å så fantastisk kjekt!!! Ikke vær flau!! Syklus er ikke lett å bli klok på!! Hehe... Nyt dette!! Kjenner eg ble skikkelig glad nå.. Gratulerer så mye!! Lykke til videre!! kosemoseoverdose er på vei til deg fra
*Vetlis* Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Hi hi! Ja der kan du se! Gratulerer så mye med spiren din! Lykke til videre )
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Hahahaha...=o) Nei da bare tuller...=o) Gratulerer så mye... Absolutt ingenting å være flau over. Hvis det er noe til trøst så kan jeg fortelle deg at jeg var 3 mnd på vei med gutten min før jeg fant ut at jeg var gravid=o) eneste jeg hadde var bittelitt kvalme, men det trodde jeg kom av at jeg var litt dårlig... Hihi.... Bare kos deg her sammen med oss du, bare koselig det..=o) Igjen GRATULERER SÅ MYE=oD Klem
Flippa m Frida Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Åååh, så fint! Gratulerer. På selveste Luciadagen! Gir (litt for store kanskje) håp til meg som også venter på mens på 4.dagen, men som ikke har noen symptomer på noe som helst.... Lykke til videre på ferden
camelia4årpåvent Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Hurra Hurra Hurra! Gratulere så masse!
Miraculix Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Jaaaaa!!!!!! Gratulerer kjempe masse!!!! :-) Ååhh, så moro!!!!! Masse lykke til videre på ferden, og hold oss oppdatert på hvordan du føler deg fremover ;-)
Hege*3pp* Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer så mye og lykke til!!! :-))
skatt i magen:) Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 GRATULERER=) Masse lykke til og kos deg med spiren, dette går nok bra=) Klem
Dodlimammatil2 Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 jippi, så kjekt og så spennende når du ikke trodde d i d hele tatt :-) masse lykke til
Suretær Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Ååååååååååå, garatulere!! hurra for deg!! Hadde du testet negativt først, eller hvordan var det...? Nysgjerrig..
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #13 Skrevet 13. desember 2006 Ååå.. det var koselig å høre.. jeg krysser alle fingre og tær for at den sitter denne gangen..
2søtesmåh Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2006 Jepp. Testa negativt for 6 dager siden, med morgenurin. Og da var det så lenge siden sist vi hadde sex, at en eventuellt graviditet måtte ha vistes da.(trodde jeg) Men så feil kan man ta. Dagene fra insiminering til befruktning har visst vært ganske mange... Ellers skulle jeg som sagt ha kunnet sett det den gang. Sånn kan det altså gå )
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 Er du fullstendig symptomfri?? Da er det vel håp for oss andre som bare går og venter og ikke kjenner noe som helst.. GRATULERER MED SPIREN!!! Lykke til videre!
melkekua™ Skrevet 13. desember 2006 #18 Skrevet 13. desember 2006 Der ser du ;o) Det ordner seg for snille jenter! Lykke til!!!!!
babyT Skrevet 13. desember 2006 #20 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer!!! Så koselig å lese at du er gravid. Suger til meg babystøv, jeg. Du er hjertelig velkommen å hange med oss her inne så lenge du vil. Er jo flere som har klaga på at det ikke er så trivelig på 1. tri. Ønsker deg lykke til med den lille spiren!
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 13. desember 2006 #21 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer så mye! Lykke til.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. desember 2006 #22 Skrevet 14. desember 2006 Var jo det jeg sa jo!! he he GRATULERER SÅ MYE!!! *hoppe, danse og synge hurra for deg*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. desember 2006 #23 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! Sååååå artig! Jeg skulle nemlig til å skrive på den andre tråden i går (den om "hvem tror du blri gravid denne mnd") at jeg trodde du ville bli, men så leste jeg jo at du allerede er!!! Kooooooooooooooooooooooos deg framover og lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå