Gjest Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Har en stikkende følelse midt i den ene brystvorta, hva kan det være? Noen tips for å få det til å gå over? Hilsen heltidspumper...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Oi.....tidlig oppe du:) Den stikkingen kan være så mye. Det kan være melkekjertler som åpner seg eller tetter seg. Det kan være sårhet eller rett og slett for stort trykk i pumpen. Mange kjenner stikking uten problemer. Vær obs på at det ikke er en brystbetennelse på vei. Man får ofte slikt når man pumper fulltid. Masser brystet under varm dusj - og bruk ullinnlegg. Vær obs på feber. Massage er vel det beste tipset.
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Når jeg hadde brystbetennelse fikk jeg beskjed om at man ikke må massere hvis man ikke pumper/ammer samtidig som man masserer. Pumpe under varm dusj kan hjelpe deg til å tømme brystet helt. Det er det du må passe på for å unngå/kurere brystbetennelse. Fortsetter det selv om du får tømt det kan det være en bra ide å gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Fikk beskjed av HS at stikking i brystet (vorta) når jeg ikke ammer er større sannsynlighet for at er sopp enn betennelse. Men du pumper jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå